quicktime kan ik niet installeren

• Onderwerp starter Onderwerp starter imr
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

imr

Gebruiker
Lid geworden
14 jan 2002
Hello,

als ik via de apple site quicktime wil installeren (versie 5 of 6), dan heb ik steevast het volgende probleem waarna de installatie afgebroken wordt.

Na downloaden en installeren wordt er een verbinding gemaakt met het interenet, enkele bestanden worden gedownloaded en tenslotte start de instal help.
Een klik op next en dan moet ik aankruisen welke bestanden ik wil zien via quicktime, er staat dan ook nog iets bij over "MIME" in het venster).

Ik klik dan vervolgens op next en pats, enkele foutmeldingen (enkel foutnummers) en installatie is afgebroken en quicktime is niet geinstalleerd.

Ter informatie: ik gebruik xp en kies ook voor dat besturingsssteem vooraleer quicktime te downloaden.

Wie kan mij helpen???

Alvast bedankt.

Ik klik dan vervolgens op next en pats, enkele foutmeldingen (enkel foutnummers) en installatie is afgebroken en quicktime is niet geinstalleerd.

Noem even de exacte foutmeldingen.

tja, ik wilde nog eens herinstalleren, maar ik krijg geen foutmeldingen meer, maar quicktime is ook niet geinstalleerd!

Na installatie krijg ik de inhoud van de map te zien met de snelkoppelingen van quicktime, maar de bestanden naarwaar die snelkoppelingen verwijzen staan niet op de schijf geinstalleerd.

Het wordt ingewikkeld vrees ik........

Maar wie weet.

Staat Quicktime wel in je software toevoegen/verwijderen menu in je configuratie scherm?

yep,
maar als ik van daaruit verwijderen doe, dan zegt hij wel dat quicktime uninstalled is, maar hij blijft in de software lijst staan.

yep,
maar als ik van daaruit verwijderen doe, dan zegt hij wel dat quicktime uninstalled is, maar hij blijft in de software lijst staan.

ok, herstelpunt opgeroepen alles wat met quicktime te maken heeft zonder nadenken eraf gegooid, en de standalone installer gedownloaded. De zip file opengetrokken en de installer gestart.
Resultaat: HET WERKT!

Dank voor al jullie info en tips!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan