quicktime naar MPEG

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jessy27

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
7 okt 2000
Hallo,

Bestaat er een programma om een quicktime filmpje om te zetten in MPEG? Of in ieder geval in een formaat wat ik kan gebruiken in een powerpoint presentatie?

Alvast Bedankt!

Sorry, ten eerste ben ik een vrouw ten tweede kom ik via de link op een pagina waarop ik bij god niet weet wat ik er mee aan moet! Wat moet ik precies downloaden op deze site?

Echt hulp nodig i.v.m. presentatie voor opleiding!!

Ik heb Mediacoder gedownload maar snap er helemaal niks van! Hoe zet ik met dit programma een quicktime filmpje om naar MPEG? Ik heb gezocht met Google maar kan nergens een handleiding vinden!

Laatst bewerkt:
Nou, ik dus ook maar ff dat progje downloaden om te kijken of ik het je kan uitleggen....

Bleuh, me harde schijf raakt vol
Nagoed
Ik heb het gedownload en je moet het eerst "Installeren"

Als je het mij vraagt:
Add en dan je filmpje kiezen
Tabje audio: lame lp3
Tabje video: Xvid
Tabje container: avi
Output folder kiezen
en Start meppen

Sorry, het vervolg kan niet komen, want hij doet het niet op mijn oude windows98FE :'(:confused:

Scherm wordt zwart!

Hallo,

Het is gelukt, ik heb een filmpje geconverteerd naar MPEG-formaat en ik kan hem invoegen in de PP-presentatie maar als ik hem af wil spelen in volledig schermformaat krijg ik een zwart scherm. Als ik hem "normaal" afspeel in de presentatie doet het geluid het wel maar verandert het beeld steeds van "normaal" naar een zwart scherm, iemand enig idee hoe ik dit op kan lossen?

Alvast Bedankt!

Laatst bewerkt:
Speelt die mpeg wel gewoon in media player?

Ja, en ook in realplayer. Het zijn trouwens filmpjes gemaakt met een digitale fotocamera, heeft het daar nog iets mee te maken?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan