quicktime van apple

Status
Niet open voor verdere reacties.

dekleinewitte

Gebruiker
Lid geworden
2 mrt 2002
Berichten
552
Een collega op mijn werk heeft een prog gekocht om labels te maken(emerald)wat ik trouwens zelf ook gebruik en zeer tevreden over ben.Als mijn collega de software wil instaleren moet hij eerst quicktime instaleren.Als hij dit wil doen verschijnt de volgende melding:apple quick time installer kan niet opgestart worden om een onbekende reden.controleer of je voldoende rechten hebt om programma's te instaleren op deze computer.Zelf heb ik hier geen last van gehad en weet ook geen oplossing.Wie heeft dit ook al eens meegemaakt of wie weet een oplossing?
 
Welke Windows versie en is de PC prive eigendom of staat hij bv op het werk?
 
Wil die collega het op een pc zetten van het werk? dan heeft hij misschien niet genoeg rechten om iets te installeren.
Is het zijn huis computer welk besturingsysteen gebruikt hij dan? XP ?
Is hij onder XP wel ingelogd als administrator.
 
Het is zijn comp thuis maar of hij is ingelogd als admin zal ik hem morgen vragen.Hij draait windowsXPhome edition
 
Mijn collega zijn probleem is opgelost.Ik heb hem mijn instal-cd gegeven en daar lukte het mee.Ik vermoed dat het een foutje is aan de instal-cd.Ik probeer de zijne wel eens op mijn pc maar belangrijkste is dat het is opgelost.Toch iedereen bedankt voor de reacties.
 
Er is trouwens een nieuwe versie van QT beschikbaar, oudere hebben een lekje: *klik*
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan