Quitar Hero (World Tour) PC

Status
Niet open voor verdere reacties.

Toppertje19

Gebruiker
Lid geworden
23 sep 2009
Hallo,
Ik wou graag even jullie meningen en ervaringen horen over Guitar Hero World Tour op de PC.

bij BOL kan ik hem voor €49,99 krijgen (Is al redelijk goedkoop), weet iemand toevallig waar hij goedkoper is?

Alvast bedankt!

Die site kende ik nog niet, bedankt!!

Alleen weten jullie ook waarom er zo'n groot verschil in prijs is tussen Bol.com en de rest??

Ik heb hem besteld! Morgen in huis dus:thumb:

Oja, weet iemand waar ik nummers kan downloaden voor in Guitar Hero World tour? Ik zag op wikipedia dat je behoorlijk wat nummers hebt die er nog bij kunnen, maar waar je die dan kan downloaden....??

Volgens mij is dat alleen mogelijk bij de 360/ps3 versie, en wellicht de wii versie. Heb nooit gehoord dat dit op de pc kan.

Guitar Hero werkt perfect!!

Maar ik las en hoorde dat je ook extra nummers kan downlaoden (op wikipedia heb ik een lijst gevonden met al die nummers, Klik hier).

Maar nu was ik benieuwd hoe ik deze nummers ook echt kan gaan spelen in Guitar Hero.

Verschillende zoekacties op de Guitar Hero site en goolge hebben niet gewerkt, ook veel mensen gevraagt die guitar hero hebben, maar helaas nog geen antwoord, ik hoop dat hier mensen zijn die het wel weten!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan