Quota-Warning Outlook

Status
Niet open voor verdere reacties.

Fred den Dulk

Gebruiker
Lid geworden
18 nov 2000
Berichten
20
Gents,

Regelmatig krijg ik de melding Quota-Warning mailbox limiet, mijn totale mailbox bevat ca. 100 mapjes? incl. verwijderde items... enz. dan zou deze melding niet mogen toch?/

Kan ik dat ergens checken?

Garoet FiestaFred:( ;)
 
Ga eens in Outlook op je Postvak In staan, en klik er met rechts op. Je kunt dan ergens 'mapgrootte' aanklikken. Misschien is -ondanks je slechts honderd mapjes- je postvak in toch heel groot. Zo'n pst-bestand (er even van uitgaande dat je MS Outlook gebruikt en niet Express) wil niet groter dan 999MB zijn. Da's wel heel groot en daar kom je niet zo snel aan, maar check toch maar even...

Of heb je een Postbus op een Exchangeserver (werkomgeving)? Daar kan een limiet zijn ingesteld. Die kan veel kleiner zijn dan bovengenoemde formaat. (Bij ons is het 20MB, maar een persoonlijk archief aanmaken kan en mag altijd, en dat heeft weer zijn limiet op die 999MB.)

Groetje,

Jasper
 
Anykey zei:
Ga eens in Outlook op je Postvak In staan, en klik er met rechts op. Je kunt dan ergens 'mapgrootte' aanklikken. Misschien is -ondanks je slechts honderd mapjes- je postvak in toch heel groot. Zo'n pst-bestand (er even van uitgaande dat je MS Outlook gebruikt en niet Express) wil niet groter dan 999MB zijn. Da's wel heel groot en daar kom je niet zo snel aan, maar check toch maar even...

Of heb je een Postbus op een Exchangeserver (werkomgeving)? Daar kan een limiet zijn ingesteld. Die kan veel kleiner zijn dan bovengenoemde formaat. (Bij ons is het 20MB, maar een persoonlijk archief aanmaken kan en mag altijd, en dat heeft weer zijn limiet op die 999MB.)

Groetje,

Jasper
Ik gebruik Outlook Express.....loop ik al weer achter??
 
Fred den Dulk zei:
Ik gebruik Outlook Express.....loop ik al weer achter??


Nee hoor, maar je vraag stond in de sectie 'Outlook' en dat is iets anders dan Outlook Express, beircht is dus verplaatst naar de juiste sectie.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan