qvo6.com, funmoods etc..krijg het niet verwijderd

Status
Niet open voor verdere reacties.

teetie

Gebruiker
Lid geworden
19 sep 2010
Al 2 dagen aan het zwoegen op het volgende:

1. laptop is geïnfecteerd met van alles volgens spyhunter, helaas kan hij ze niet verwijderen, tenzij je natuurlijk de volledige versie koopt. Malwarebytes en dw. cleaner ook gebruikt maar deze kunnen nu niets meer vinden....maar volgens spyhunter nog 148 geinfecteerde bestanden van oa. funmoods, inboxace, qvo6.com, ad.yieldmanager.com etc. Ik word gek van de pop-up reclame vooral ook omdat het nou vaak niet de reclame is die ik wil dat mijn kinderen die zien.....
2. dan sluit windows 7 ook nog spontaan af en start zichzelf weer op (vaak net lekker in een scan....) Iets met ntoskrl.nl problemen.
3. sinds dat dit allemaal aan de hand is werkt google chrome ook niet meer. De volgende foutmelding is dan te zien: de instructie op 0x0000e3d4 verwijst naar geheugen op 0x0000e3d4, een lees of schrijfbewerking op het geheugen is mislukt: written

Ik ben niet superhandig met de pc, maar kom er meestal wel uit, maar nu lukt het me echt niet meer, dus ik hoop dat er een paar leuke oplossingen komen.

heb overigens ongeveer ieder forum al afgespeurd, en van alles geprobeerd.

was ook niet de bedoeling dat dit overkwam als een log, zou niet eens weten hoe ik dat moest maken, wil alleen advies over hoe ik de malware moet verwijderen. probeer nu oo de andere site, maar krijg mezelf even niet aangemeld.

Opmerking:Vista of Windows 7 ? >> Alle tools steeds uitvoeren als admin.
Beveiligingssoftware uitschakelen.

Download AdwCleaner by Xplode naar je Bureaublad.
Sluit alle openstaande vensters
Start AdwCleaner en klik op Verwijderen

Klik bij AdwCleaner – Information op OK
Klik bij AdwCleaner – Restart Required op OK
Alle icoontjes verdwijnen van het Bureaublad,dit is normaal
Als je Startpagina ook gehijackt was,stel dan de zoekmachine opnieuw in,deze word standaard door AdwCleaner terug gezet naar Google.nl

Download MalwareBytes' Anti-Malware en sla het op je bureaublad op.
Dubbelklik op mbam-setup.exe om het programma te installeren.

Zorg dat er na de installatie een vinkje is geplaatst bij:

• Update MalwareBytes' Anti-Malware
  • Start MalwareBytes' Anti-Malware

Klik daarna op "Voltooien".
Indien een update gevonden wordt, zal die gedownload en geïnstalleerd worden.

Bij problemen!!! (Lees de onderstaande instructies)

• Het venster met de vraag of je de "Evaluatie wil starten" mag je in principe weigeren, deze kan je later ook nog inschakelen.
  • Zodra het programma gestart is, ga dan naar het tabblad "Instellingen".
  • Vink hier aan: "Sluit Internet Explorer tijdens verwijdering van malware".
  • Ga daarna naar het tabblad "Scanner", kies hier voor "Volledige Scan".
  • Druk vervolgens op "Scannen" om de scan te starten.
  • Het scannen kan een tijdje duren, dus wees geduldig.
  • Wanneer de scan voltooid is, klik op OK, daarna "Bekijk Resultaten" om de resultaten te zien.
  • Zorg ervoor dat daar alles aangevinkt is, daarna klik op: "Verwijder geselecteerde".
  • Na het verwijderen zal een log openen en zal er gevraagd worden om de computer opnieuw op te starten.

inmiddels is alles opgelost via pcwebplus, bedankt voor de moeite

qvo6,zeer herkenbaar

Had met dezelfde problemen te maken.Helpt maar één ding: spy hunter4 aanschaffen kosten € 36,maar heeft mij binnen een paar uur overal vanaf geholpen,meer dan 500 bedreigingen finaal verwijderd.

Qvo6

Beste lezers, Ik zelf werk met mijn desktop nog onder XP en gebruik de Google Chrome browser Na verschillende pogingen om de link naar Qvo6 te verwijderen heb ik tegen mijn eigen principes in toch even spyhunter geprobeerd tot de mededeling kwam om weer te gaan betalen ( zeker niet doen )heb het weer gelijk verwijderd.
Maar ik heb de oplossing gevonden ( in mijn situatie XP en de chrome browser ) gewoon simpelweg chrome opnieuw installeren en klaar is kees.:thumb:
Misschien een bijdrage waar iemand wat aan heeft.
vriendelijke groet.

Hoe je Qvo6 moet verwijderen is ook te vinden op de website van.... Qvo6:

IE1 - Open IE Explore
2 –Via “Tools->Internet Options”,Open “Internet Options” panel
3 – Click “General” tab
4 – Delete qvo6 homepage link and set a new homepage link
5 – Click “Settings” button in the “Search” area,open “Manage Add-ons” panel
6 – Remove qvo6,then close “Manage Add-ons” panel
7 – Click “Apply” or “OK” on “Internet Opens” panel to save the changes

Firefox1 – Open Firefox explore
2 – Via “Firefox->Options->Options” open “Options” panel
3 - Click “General” tab
4 - Delete qvo6 homepage link and set a new homepage link
5 - Via “Firefox->Add-ons” open “Add-ons Manager” panel
6 – Click “Remove” button in the right of qvo6
7 – Choose “Manage Search Engines” in the search list
8 – Remove qvo6,then click “OK”
9 – Restart Firefox explore

Chrome1 - Open Chrome explore
2 – Click “Customize and control Google Chrome” in the right-top of the page
3 – Choose Settings ->click “Set pages” link ->delete qvo6 homepage link ->click “OK”
4 – Click “Manage search engines”->delete qvo6,then click “OK”
5 – Via “Customize and control Google Chrome->Tools->Extensions” open “Extensions” panel
6 – Remove “qvo6”
7 – Restart Chrome explore

Uninstall Shortcut1 - Find the shortcut of the browser (IE,Firefox,Chrome) in all locations of the computer,including but not limited to the desktop;
2 - Right click and find the "Option";
3 - Delete qvo6 in "Target" of the tab "Shortcut".

Dat laatste wordt vaak vergeten wanneer men handmatig de boel probeert te verwijderen. Dan denk je dat je klaar bent, maar de snelkoppeling van je browser verwijst dan nog steeds nar Qvo6. Die moet je dus ook even controleren en de verwijzing naar Qvo6 verwijderen uit die snelkoppeling.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan