Qware tablet 7 inch pro 3

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ziet er wel mooi uit, maar denk toch dat ik voor de samsung galaxy tab 10.1 ga. Wel vraag ik me af of je op een tablet pc gewone software kunt downloaden (bv. photoshop) zoals op een gewone laptop??? Weet jij dit??
 
het ligt eraan.

Hallo,
nou het ligt er aan waar je het voor wil dienen want als je het voor echte zware games wil gebruiken dan moet je het vooral NIET nemen.Maar als je het wil gebruiken voor veel muziek foto`s en filmpjes is dit een prima ding hoor vind ik
maar ik vind het een super fijn aparaat en ik zou het nemen als ik jou was

ik zou graag een goedkope tablet PC aanschaffen (gwn als speeltje eigenlijk) en daarom dacht ik hierbij aan de Qware tablet 7 inch pro 3 die momenteel in prijs gedaalt is bij Intertoys. Is dt een goeie keuze???? Weet er iemand meer informatie (voordelen-nadelen)?? Want op internet zijn de meningen heel verdeeld.

Alvast bedankt,
Beginnershacker
 
Laatst bewerkt:
vraagje

Hallo,

ik zou graag een goedkope tablet PC aanschaffen (gwn als speeltje eigenlijk) en daarom dacht ik hierbij aan de Qware tablet 7 inch pro 3 die momenteel in prijs gedaalt is bij Intertoys. Is dt een goeie keuze???? Weet er iemand meer informatie (voordelen-nadelen)?? Want op internet zijn de meningen heel verdeeld.

Alvast bedankt,
Beginnershacker

Ik heb eigelijk ook een vraag over de tablet.
Ik heb pas de qware tablet 7 inch pro 3 gekocht.
de tablet werkt heel goed aleen een nadeel.
ik heb de tablet even in de lader gedaan maar dan is de accu nog niet vol.
Dus ik kan er niet mee rond lopen want hij moet in de oplader zitten want anders doet hij het niet.
heeft iemand tips, of is mijn tablet gewoon kapot

alvast bedankt

 
vraagje

Ik heb eigelijk ook een vraag over de tablet.
Ik heb pas de qware tablet 7 inch pro 3 gekocht.
de tablet werkt heel goed aleen een nadeel.
ik heb de tablet even in de lader gedaan maar dan is de accu nog niet vol.
Dus ik kan er niet mee rond lopen want hij moet in de oplader zitten want anders doet hij het niet.
heeft iemand tips, of is mijn tablet gewoon kapot

alvast bedankt


klopt het dat de baterij maar tot 3 kwart vol gaat want dan zal het MISCHIEN kunnen liggen aan het mobiel netwerk wat je recht boven ziet op het scherm omdat die steeds eeuwig zoekt naar netwerk omdat android 2.3 ijgenlijk is bedoelt voor telefoons en dat een tablet is maar daar valt niets aan te doen omdat als je er een anderen android op zet dat anders de garantie vervalt.
 
Ondertussen toch de Pro 3 aangeschaft en ben er zeer tevreden over!
 
Laatst bewerkt:
Qware pc tablet pro3 7 inch en pro 3 10 inch. Zijn allebei een aanrader. Ikzelf heb 7 inch maar hij werkt top! Nooit een probleem ofzo. Hij werkt heel snel wat voornamelijk door zijn processor komt. Het is dan misschien geen galaxy tab, maar daar komt hij aardig in de buurt. Echt een aanrader. Je kan gebruik maken van vele functies, die allemaal een top werking hebben.
 
Nee jippie. De tablet kan gewoon volledig opgeladen worden. Meestal duurt dat ongeveer 2-4 uurtjes. Let er wel op dat je tijdens het opladen NIET op je tablet gaat spelen. Daardoor wordt de tablet batterij juist zwakker. Let er ook op dat je je aplicaties sluit voordat je het in de stopcontqct doet.
 
Stel je voor dat de tablet toch niet verder komt dan drie kwart dan zou ik maar eens naar de winkel gaan met je garantie bewijs. Hopelijk heb je geen firmware upgrade gedownload of software upgrade. En ook een andere android erop zettten moet je niet doen. Anders geeeft de winkel je geen garantie op het product. Dan moet je de kosten uit eigen zak betalen.
 
@PROtelecom: Welkom op Helpmij

Zoals je net gelezen hebt bij aanmelding in onze huisregels, waar je ook nog eens mee akkoord gegaan bent, is het niet de bedoeling te reageren in topics ouder dan 3 maanden. Daar voldoet deze ruimschoots aan.
Deze sluit ik nu.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan