Qware voicecam (wb 002) driver

Status
Niet open voor verdere reacties.

kendis

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
18 apr 2007
Berichten
4
Hallo,

Ik heb een vraagje. Ik kwam mn oude webcam weer is tegen (Qware wb002) en dacht deze maar fijn weer is in gebruik te nemen. Het probleem is nou dat ik de cd-rom met de driver niet meer heb. Ik dus op internet gaan zoeken, maar kon daar ook niks vinden (waar ik geen sms moest sturen vanuit spanje dan toch iig). Daarna kwam ik erachter dat sitecom de ondersteuning voor qware op zich heeft genomen. Ik Sitecom gebeld, maar die hebben de driver ook niet echt meer ergens staan kreeg ik te horen.

Mijn vraag is dus, heeft iemand deze driver of weet iemand waar ik deze kan vinden?
 
Qwere WB-002

Hallo

hebben jullie ook een programma van de insterlatie van qware WB-002

is wel nodig

CD werk namelijk niet

heb echt nodig om me webcam te installeren


Hoop dat ik hulp krijg

Met vriendelijke Groeten ROxette
 
qware voicecam

ik heb de driver hier thuis stuur hem wel op:thumb::thumb:
 
Heb ook driver voor Qware voicecam nodig

Hallo,

ik heb ook mijn oude Qware voicecam weer gevonden maar ben ook de CD met driver kwijt. Kan iemand mij de driver ( waarschijnlijk WB-002 ) toesturen.

Mailadres info@mjwm-de-haas.speedlinq.nl

groet

Rene
 
Driver Vicecam Q-ware

De Voicecam WB002 van Q-ware is exact het zelfde als de Voicecam VP002 van Sitecom

Op de site van sitecom, kun je bij Customer support, audio en video products, VP-002, de driver downloaden.

Groeten van Michiel Duinmeijer
 
De Voicecam WB002 van Q-ware is exact het zelfde als de Voicecam VP002 van Sitecom

Op de site van sitecom, kun je bij Customer support, audio en video products, VP-002, de driver downloaden.

Groeten van Michiel Duinmeijer

ja je hebt gelijk. of kijk naar speedlink.de
 
Re

Ja idd, Ik heb ook dezelfde gevonden op de site van Trust

Groetjes
 
qware voicecam

ik heb de driver hier thuis stuur hem wel op:thumb::thumb:

Zou je hem ook alsjeblieft naar mij door willen sturen? Ik heb hetzelfde probleem en kan hem nergens anders vinden.
Mijn e-mail adres is: Groetjes
 
Laatst bewerkt door een moderator:
qware voicecam

Beste Jxycee,

Mail met de driver is onderweg.

Laat even weten of het gelukt is.

Suk6

Groeten Michiel
 
Mod edit

Onderling geregeld.;)

Aangezien het een oud topic betreft gaat die nu op slot.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan