r.bestanden

Status
Niet open voor verdere reacties.

kraaijennest

Gebruiker
Lid geworden
20 apr 2001
hoi ik heb een vraag over r.bestanden.
geen rar bestanden maar dus als r bestanden gedownload.
hoe kan ik deze bestanden gebruiken?
als ik n.l. quickpar via de par files wil herstellen pakt ie uiteraard wel de rar bestanden maar komen er te kort.
nu heb ik dus meerdere r.bestanden er tussen staan, maar die doen dus niets.
ik heb een screenshot bijgevoegd.

graag jullie reactie.

gr kraaijennest

Bijlagen

• ScreenShot001.jpg
    ScreenShot001.jpg
    100 KB · Weergaven: 22
Je komt gewoon blocks te kort, die R bestanden horen bij de rar bestanden en worden ook uitgepakt. Kijk of je nog extra PAR bestanden kunt downloaden.

ja snap dat ik er te kort kom, maar met die r files doet quickpar niets, dus dat is mijn vraag : hoe kan ik die r.bestanden gaan gebruiken of omzetten?

Er is één hoofd/start bestand met de uitgang .rar, de overige rxx bestanden zijn het vervolg van dat bestand, als je één van deze probeert uit te pakken wordt er toch gewoon met het .rar bestand begonnen.
Je moet ze gewoon allemaal hebben of (extra) par bestanden downloaden.
Ook de rxx bestanden wordt dan gewoon gerepareerd, aangevuld of zelf totaal nieuwe aangemaakt, hoe meer er hersteld moet worden hoe meer par files je nodig hebt.

Aan de bestandsnamen te zien en par bestanden heb je bestanden gedownload van 2 verschillende postings.
De ene partij heeft alles met hoofdletters en de andere hebben kleine letters.
Ook je par bestanden zijn van 2 verschillende postings.
De hoofdletter bestanden zijn max ( compleet ) 48.204 KB en de kleine letter max ( compleet ) 48.829
Deze verschillende (postings) bestanden horen niet bij elkaar en krijg je nooit compleet op deze manier.
Probeer van de partij waar je het meest van hebt ( de hoofdletters denk ik ) de missende bestanden opnieuw te downloaden, ook de pars met hoofdletters.

:edit:
Ik heb deze posting even opgezocht maar hij is al behoorlijk oud, die met de hoofdletters kan ik niet vinden op binsearch, en waarschijnlijk heb je meer kans om de posting te downloaden met de kleine letters te downloaden aangezien deze in jouw lijstje wel compleet lijken en die andere behoorlijk beschadigd zijn omdat ze te oud zijn misschien.

Weet niet of deze link mag anders moet een admin hem maar weghalen, en bij voorbaat mijn excusses :o
*KNIP*

Laatst bewerkt door een moderator:
Als je logisch nadenkt, weet je dat je die link niet mag plaatsen, dus bij deze verwijderd.;)

:rolleyes: Tja had misschien beter een screen kunnen plaatsen, maar het was meer ter illustratie dat de posting met de hoofdletters wel heel erg oud was, en dus waarschijnlijk incompleet.

Ik zal het nooit meer doen :o

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan