Kwestie van vanavond of morgen nogmaals proberen zou ik zeggen.
ok, ik probeer straks nog eens... of morgen...
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kwestie van vanavond of morgen nogmaals proberen zou ik zeggen.
Bij mij werkt die nu ook niet. Had het vanmiddag ook even geprobeerd, maar toen werkte het wel gewoon. Die sites liggen er wel vaker uit.ok, ik probeer straks nog eens... of morgen...
Bij mij werkt die nu ook niet. Had het vanmiddag ook even geprobeerd, maar toen werkte het wel gewoon. Die sites liggen er wel vaker uit.
Gr. Bas
Ts-shops.eu
Beste mensen,
Ik heb een R4i - SDHC(dit staat ook achterop de flashkaart boven de puntjes) kaartje en ben zo stom geweest om een update uit voeren waardoor nu de error verschijnt;
"An error occurred.
Press and hold the POWER Button to turn to system off.
Please refer to the Nintendo DSI Operations Manual for Details"
Nu staat er in het instellingen menu rechtsonder op het bovenste scherm versie 1.4.1E
Kan iemand mij helpen hoe ik mijn kaart weer werkbaar maak??
Alvast bedankt voor de reacties.
diTOMmasso
Ik heb ook een niet werkende r4i gold kaart. mijn rev. nr van de DSi is 1.4.1e
Beste Bas,
welk kaartje moet kopen volgens jou??
Er zijn er zoveel in omloop dat ik door de bomen het bos niet meer zie
Alvast bedankt voor je reactie.
Gr
diTOMmasso
Je hoeft volgens mij geen nieuw kaartje te kopen hoor.
dit is de juiste software: http://www.r4i-sdhc.com/R4i V1.30b Dutch.zip.
Je kan ook nog een update uitvoeren van je dsi. dat wil ook nog wel eens helpen.
gr. Bas
www.ts-gaming.nl
Ok ben benieuwd.
Voor deze software geldt ook dat ik deze op mijn kaart zet, en dan in een andere DS / DS lite of dsi moet doen?
Sorry voor alle vragen, maar ik heb nu zoveel geprobeerd dat ik er eigelijk niet meer uitkom
Ik ga het in ieder geval proberen.
Alvast bedankt.
Gr
diTOMmasso
Ja, hij moet het op ieder ds(i) doen.
Gr. Bas
TS-SHOPS.EU
Hallo,
Voor een goednieuwe DSi een R4 Gold kaartje gekocht.
Allerlei software versies geprobeerd, maar het kaartje blijft het NIET doen.
Op het scherm van de SD staat dat er een spelletje Star Wars..... op staat.
Dit is echter niet het geval.
Zelfs wanneer alleen het Gold kaartje er in zit ZONDER de micro D kaartje blijft dit zichtbaar.
Alleen wanneer de Gold kaart er uit is, geeft de DS aan dat er geen kaartje in zit.
Al met al snap ik er niks van en is mijn kleinzoon ten einde raad. :
Wie weet wat hier aan de hand is???
het komt doordat op een dsi dat r4 kaartje niet werkt er zit een speciaal firewall systeem erin tegen die kaartjes
wat je kan doe is een r4I kaartje kopen die die firewall doorbreekt oftewel een dsitti die vind ik minder dan de r4i maar laat je goed informeren en let op met het downloaden van spellen mijn buurjongen is betrapt door de politie en heeft een boete moeten betalen van 550 euro
maak dat je nu nog een goeie site vind die goed beveiligd is wat de cyberpolitie is ze aan het verwijderen van het web
Beste mensen,
Ik heb een R4i - SDHC(dit staat ook achterop de flashkaart boven de puntjes) kaartje en ben zo stom geweest om een update uit voeren waardoor nu de error verschijnt;
"An error occurred.
Press and hold the POWER Button to turn to system off.
Please refer to the Nintendo DSI Operations Manual for Details"
Nu staat er in het instellingen menu rechtsonder op het bovenste scherm versie 1.4.1E
Kan iemand mij helpen hoe ik mijn kaart weer werkbaar maak??
Alvast bedankt voor de reacties.
diTOMmasso
Als je deze foutmelding krijgt, dan is je kaart geschikt voor een dsi v1.4 en heb je een dsi met v1.4.1. Je dient dus een andere kaart te kopen.
Gr. Bas
www.ts-gaming.nl
Ok duidelijk, en welke moet ik dan kopen??
R4 GOLD??? werkt die dan wel?
Haha me dochter is wanhopig en ik word het eerdaags ook
Gr
R4i Gold V1.4.1 is een voordelige een goede optie. Je hoeft alleen een nieuwe R4 kaart te kopen, de microsd kaart kan je blijven gebruiken.
Gr. Bas
www.ts-gaming.nl
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.