r4 gold card

Status
Niet open voor verdere reacties.
de foto staat enkele berichte hoger ( een link naar papayaone.com) zie bericht hieronder
Wouter

Laatst bewerkt:
heel erg bedankt!
Wouter

PS: werkt dat dan op nintendo DSi en nintendo DS want mijn dochter krijgt van de sint een dsi en mij zoon heeft het eenvoudigere model DS

Deze kaart werkt in ieder geval op een dsi v1.4. Ik ben bang dat hij niet op de nieuwste dsi werkt met v1.4.1. Maar dat vraag ik ook meteen even na.

Gr. Bas
ts-shops.eu

misschien stel ik domme vragen, maar heeft een dsi ook een versie omdat je schrijft werkt zeker op dsi v1.4?

misschien stel ik domme vragen, maar heeft een dsi ook een versie omdat je schrijft werkt zeker op dsi v1.4?
je hebt altijd te maken met een software versie en een dsi versie. als er op de kaart staat v1.4 of v1.3 of v.1.4.1 dan wordt altijd de dsi versie bedoelt.

gr bas
ts-shops.eu

je hebt altijd te maken met een software versie en een dsi versie. als er op de kaart staat v1.4 of v1.3 of v.1.4.1 dan wordt altijd de dsi versie bedoelt.

gr bas
ts-shops.eu

waar vind je de dsi versie, want op de doos zie ik niks en op de dsi zelf vind ik ook niks terug.

wouter

Beste Bas,

heb jij antwoord gekregen van de fabrikant over die firmware?

Wouter

Beste Bas,

heb jij antwoord gekregen van de fabrikant over die firmware?

Wouter

Dit antwoord kreeg ik vandaag:

Hello Bas

I am sorry for reply you so later.Yesterday We can't visit the website link you send to me.
Today I use special tools to visit the website.
you can download right kernel in here : http://www.r4isdhc.com/r4isdhcnotice04.php
Any question,please let me know.

Regards
Kale
2,Dec

Dit antwoord kreeg ik vandaag:

Hello Bas

I am sorry for reply you so later.Yesterday We can't visit the website link you send to me.
Today I use special tools to visit the website.
you can download right kernel in here : http://www.r4isdhc.com/r4isdhcnotice04.php
Any question,please let me know.

Regards
Kale
2,Dec

beste Bas,

ik kom inderdaad op en download voor dutch, maar die werkt niet...

wOUTER

Oeps! Internet Explorer kan geen verbinding maken met down3.nds9.com
Suggesties:
•Ga naar nds9.*com
•Probeer de pagina opnieuw te laden
•Zoeken met Google:
Kwestie van vanavond of morgen nogmaals proberen zou ik zeggen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan