R4 Gold kaart werkt niet meer 3ds

Status
Niet open voor verdere reacties.

specialdolls

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
25 jul 2013
hallo lieve mensjes ik ben hier nieuw moeder van 2

Mijn kinderen hadden nieuwe 3ds spellen gekregen en je raad het vast al per ongeluk de update ervan aangeklikt.

Beide r4 kaarten doen het niet meer op hun 3ds computers (xl versie)

kaarten zelf doen het nog wel op de oude kleine ds dus de kaarten zijn niet stuk.

Nu ben ik een ontzettende leek heb al op internet gezocht maar veel staat in engels en ik heb echt geen idee welke firmware ik moet downloaden ofzo..

Ik had al begrepen dat je het kaartje niet moet formatteren (wat dit ook mag zijn)

kan iemand hier mij helpen de website van de r4 kaart (staat op het kaartje) is in engels ik heb geen flauw idee welke ding ik moet downloaden daar...

ik heb de:
R4 upgrade gold pro kaart

we hebben de 1e 3ds xl en een nieuwe 3ds xl

Heel erg bedankt alvast hopelijk kan iemand mij stap voor stap redden :d:P:thumb:

Welkom op dit forum,
De 3DS update zich zelf automatisch zonder dat je het doorhebt. Wat je kan doen is de kaart naar iemand opsturen die nog een DS(i) heeft en vragen of ze hem kunnen updaten. Als ze dat willen raad ik heel erg aan de 3DS'sen van het internet af te halen zodat je niet meer met dit probleem zit.
Suc6,
Tim

hoi Tim, bedankt voor het welkom heten en bedankt voor de tip

ik heb hier nog een gewone ds liggen maar mij is niet verteld dit te doen...

mij is verteld dat ik een firmware moet updaten op het kaartje ik yheb nu ook iets gedownload en ga het even proberen lukt het niet heb ik pech ben ik bang haha

hoe bedoel jij updaten op een gewone ds? zonde als straks die het ook niet meer doet...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan