R4 hulp:S

Status
Niet open voor verdere reacties.

thoryd

Gebruiker
Lid geworden
24 mei 2009
Heey mensen,

Ik heb sindskort een r4 kaart en wil graag spellen hierop zetten allen heb ik het volgende probleem:

Ik heb gehoord dat als je een spel erop wil zetten da je dan eerst bepaalde software erop moet zetten maar dit lukt mij niet... ik unzip het en dan plak ik de hele zooi op mijn sd-kaartje allen als ik dan de r4 in de ds doe staat er het volgende:

Couldnt find _ds_menu.dat

Wat is dit, kan iemadn mij helpen??

je moet 'custom firmware' hebben, intikken op google: 'custom firmware r4', (ik mag geen links geven denk ik dus moet je zelf ff zoeken), als je wat gevonden hebt zet je het in het mapje van je r4 kaart, en dan maak je een map met de titel GAME, en daar kan je je spel inzetten...

mocht je niks kunnen vinden, moet je maar ff een bericht sturen naar het adres dat ik hier als msn adres heb ingesteld, dan stuur ik het je wel.

ok bedankt:D maar ik heb een andere oplsossing gevonden; als je de software download (kernel v.18) dan zet hij het automatisch in de map english wat dus niet moet.. Je moet _ds_menu.dat gewoon op de sd zetten i.p.v in de map english.

De orginele firmware van de R4 sucks. Je moet YSmenu erop zetten. Die heeft veel meer comptabiliteit.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan