r4 kaart 3ds kopen

Status
Niet open voor verdere reacties.

nickko

Gebruiker
Lid geworden
25 feb 2012
hallo mensen,

weet iemand een betrouwbare site om een 3ds r4 kaart te kopen?
ik zoek een r4i 3ds kaart in een rood doosje

gr. nick(14):shocked:

Betrouwbaar is lastig omdat ik er zelf nooit wat heb gekocht, maar wie weet : *KNIP* (wemelt van "rode doosjes").

Laatst bewerkt door een moderator:
@Mik Zjegger : voor mijn begrip en beeldvorming een vraagje : waarom heb je de link verwijderd? Andere 'zoekers' hebben nu weinig meer aan het Helpberichtje dat ik plaatste. Op de lokatie die ik linkte zijn dergelijke kaarten verkrijgbaar, maar da's nu voor andere hulpzoekenden niet meer zichtbaar. Ik heb zojuist nog even diezelfde link bekeken en het betreft een gewone webwinkel, niets meer of minder dan dat. Welke huisregel verzet zich tegen het plaatsen van een linkje van een webwinkel? Voor het geval dat je de link niet meer kunt reproduceren, heb ik de url ervan even in een 'meld misbruik' bericht geplaatst.

Laatst bewerkt:
Oh, ach zo............. tja, mijn glazen bol waarin ik wist van de uitspraak, is momenteel weg voor groot onderhoud. (misschien was een hele korte toelichting met reden van verwijdering handig? Het voorkomt iig herhaling)

Heb je gelijk in, de betreffende moderator had dat toen in de reden kunnen vermelden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan