R4 kaart doet het niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

lionlake

Gebruiker
Lid geworden
17 okt 2008
Beste helpmij,
mijn broertje heeft een half jaar terug een R4 kaart gekocht van 8gb. Het heeft altijd prima gewerkt(behalve dan die ene keer dat je om een of andere reden de datum moet verzetten omdat hij anders zou crashen) maar sinds kort werkt de software niet meer.
Heeft het er iets mee te maken dat hij het micro-SD kaartje heeft gebruikt om film en foto's mee te maken?
Ik vond het al stom van hem om niet gewoon een ander SD-kaartje te kopen maar ja... Ik dus als grote broer met die kaart prutsen, kaartje geformatteerd en software er opnieuw opgezet maar hij doet het nog steeds niet! dus ik vroeg hem of het wel het SD-kaartje was van de R4 kaart en hij zei van wel.

Alles wat ik krijg als ik hem opstart is een figuurtje in de vorm van een micro-SD met er in:
?
menu

Ook heb ik geprobeerd de nieuwste software er op te zetten maar ook dat werkte niet, ik heb er een plaatje bij gedaan van hoe de bestanden er nu uitzien.
Help alsjeblieft :D

Bijlagen

• R4 kaart.jpg
    R4 kaart.jpg
    63,8 KB · Weergaven: 119
Laatst bewerkt:
Hallo,
Je zegt dat je een r4 met 8gb hebt gekocht bedoel je dan dat je een r4 hebt gekocht en een 8gb sd kaart?
Als dat het geval is werkt het niet want je moet een r4 sdhc hebben voor een 8gb kaartje.
Heb je wel een r4 sdhc met een 8gb moet je eens een andere sd kaart proberen.

zoals boven genoemd deed hij het altijd prima. Ik heb een r4 SDHC met een 8gb SD kaartje. Ik kan inderdaad wel eens een ander kaartje proberen ware het niet dat ik geen andere microSD heb...
Kan het misschien liggen aan dat ik de software verkeerd heb geïnstalleerd ofzo?

Het ziet er goed uit dus waarschijnlijk ligt het aan de sd kaart

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan