R4 kaart problemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sasja28

Gebruiker
Lid geworden
1 jan 2013
Hallo, normaal als ik ergens een probleem heb google ik het en 9 van de 10 keer vind ik wel een oplossing. Alleen laat het nu net de 10de keer zijn.
Ik had na een hele lange tijd mijn Orginele NDS weer eens te voor schijn gehaald. Daarin zat nog een oud R4 kaartje (zie foto)
IMAG0142_BURST001.jpg

Ik weet nog de laatste keer, toen had ik ook problemen om hem werkend te krijgen, maar toen lukte het uiteindelijk wel.
Het probleem is, ik had even er mee gespeeld en daarna een ander spel erop gezet, maar die deed het niet. Kaartje in de pc gedaan en toen heb ik met mijn stomme kop al het software verwijderd (zonder een back up oid te maken)

Nu zit ik te zoeken naar de software die er op moet, maar bij alle software die ik heb geprobeert krijg ik bij opstarten 2 witte schermen.
Nu had ik al gelezen dat dit komt of door een kapotte kaart of verkeerde software. Aangezien de kaart het een minuut voordat ik alles verwijdert had, het nog deed, vermoed ik het laatste.

Dus mijn vraag: welke software moet ik hebben?
Ik zie namelijk de bomen door het bos niet meer.

Alvast bedankt

op het kaartje staat het adres waar je je software en instructies kunt downloaden.

heb ik al gekeken. ik ging naar *Knip* daar ging ik naar de download sectie, was er maar 1
*Knip*
die heb ik gedownload en op mijn kaartje gezet en toch kreeg ik 2 witte schermen.
Ik heb zowel geprobeerd via SDformatter als via deze computer de kaart te formateren en ik heb geprobeerd de bestanden te kopieren naar de kaart als uitpakken naar de kaart.
En ik weet ook zeker dat de flashcard niet stuk is (die deed het voordat ik po alles had verwijdert)en de sd card ook niet (heb het met 2 sd's geprobeerd)
De NDS is ook niet stuk, want ik heb hem getest met een orginele cartridge

Laatst bewerkt door een moderator:
R4 is nog steeds niet legaal. Vandaar ook verwijzing en link verwijderd.

Er mag verder hulp geboden worden in dit topic zonder links en verwijzingen

probeer het eens door de datum een jaar terug te zetten ..
en anders 2 jaar.

Succes!

EDIT: eroverheen gelezen dat je software ontbreekt, excuus ..:o

Laatst bewerkt:
ach, als ik het aan de zonnige kant moet bekijken, het houd me wel bezig :)

Verrander in het adres wat op het kaartje staat .. gold in ds
geloof dat de wood versie de vervanger was, mischien helpt je dat verder

heb ik ook al geprobeerden die deed het ook niet, maar net tijdens het zoeken kwam ik op een site waar alle software van zon beetje alle kaarten staan. Ik heb bij die van mij eerst gekeken naar de laatste, maar die deed het niet, dus ik ga nu eens voor de verandering de oudste proberen. eens kijken hoe dat gaat

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan