R4 kaart werkt niet...

Status
Niet open voor verdere reacties.

patricia1979

Gebruiker
Lid geworden
29 aug 2010
Berichten
8
Wie o wie kan mij helpen met mijn r4 kaart!
Net nieuw binnen en geeft "star wars lethal alliance ubisoft" aan...
Naar mijn idee is het een soort beveiliging maar hie krijg ik deze er van af?!
Geeft dit al aan zonder sd kaartje! Ook met een kant en klaar sd kaartje blijft hij dit aan geven...
Als ik namelijk het sd kaartje bij mijn zoon in z'n R4 kaart stop werkt ie prima!
Het ligt dus echt aan het R 4 kaartje...
 
Laatst bewerkt:
Klopt, dat hoort. Heeft me zusje ook. Software er op zetten en je kan je spellen er op zetten en klaar.
 
hi alle software erop gezet volgens Big dennis...
Maar ik blijf houden....
Andere tips zijn erg welkom!
 
Is het R4 kaartje hetzelfde als die van je zoon? Of is het een andere: Heb je in het laatste geval wel de juiste firmware erop gezet?
 
hallo probleempjes...

Ik heb voor elk kaartje andere software erop gezet.
En volgens big dennis moet het goed zijn, ik heb de hele zooi terug gestuurd maar ze zeggen dat er niks aan de hand is met het kaartje... Nu heb ik een R4 kaart die niet werkt... Maar daar kunnen ze me geen antwoord op geven...
En volgens hun is het echt de goede kaart voor deze ds-lite( mijn zijn heeft de PHAT) ...
 
hallo probleempjes!

Sorry mijn zoon heeft de ds PHAT( de eerste ds die er uit kwam...)
Maar ik heb een r4sdhc kaart dus ik ga hem opnieuw formateren en uw firmware erop zetten...
Thanks ik laat weten als het is gelukt!
 
het kan ook zij dat de sd te groot het mag 2 gb 1gb en raar genoeg ook 32 gb maar geen 4 8 of 16
 
ik heb hem zo als pakket gekocht, voor de ds lite en daar adverteren ze ook mee...
Ik ben wederom in contact met big dennis....
En nu maar eens hopen dat ze mijn problemen echt oplossen....
Maar bedankt in ieder geval!
 
Hoi,
Ik had hetzelfde probleem. Ook als set gekocht bij BigDennis.
Zo heb ik het (vandaag!) opgelost:
Eerst de sd kaart formatteren (volledig formateren en NIET snel formateren), Fat32
Daarna de volgende software downloaden: R4iSDHC Dutch V2.0.08B. Die software kun je vinden op de site die achterop het blauwe happy box doosje staat vermeld (nds9).
De software eerst opslaan op je computer.
Daarna de software op je computer uitpakken.
De uitgepakte bestanden kopiëren naar je sd kaartje. Let op: de bestanden/mappen moet je los op je sd kaartje zetten en NIET in 1 map plaatsen.
Daarna op je sd kaartje nog een map aanmaken voor je spelletjes en daarna je spelletjes daar in zetten.
Als het goed is kun je de spelletjes dan spelen!
Groetjes, Succes, Laat het svp even weten als het bij jou ook werkt, ik ben benieuwd...
 
Bedankt!!!!

Hallo Laar 1976!

Wat een super tip!!!!
Het is gelukt!!!!
Heel erg bedankt voor de tip!
Ik stuur hem ook gelijk door naar big dennis!
Kunnen ze in het vervolg wat beter info geven!!!

Gr Patries
 
Graag gedaan!

Hoi Patricia,

Fijn dat het bij jou ook werkt!

Goed idee om het door te sturen naar BigDennis. Hun informatie was inderdaad niet geweldig. Erg frustrerend om een niet werkend kaartje thuis te krijgen en eerst een aantal uren te moeten zoeken naar een oplossing...

Maar goed, het functioneert nu! Veel plezier ermee!

Groetjes, Ingrid
 
Hi Laar...

Nou het kaartje heb ik zelfs opgestuurd om te laten kijken of het wel in orde was...
Dus ook nog eens 7,20 armer...
Eigenlijk moest ik ook nog 10 euro kosten betalen omdat volgens hun het kaartje niet kapot was... Maar uit coulance hebben ze dat niet gedaan...
Ik ben benieuwd naar hun reactie....
Als ik er aan denk laat ik het weten! En nogmaals bedankt!
 
Hoi Patricia,

Ik ben ook benieuwd naar de reactie van Big Dennis.
Hopelijk doen ze er wat mee, zodat andere gebruikers niet zo lang hoeven te stressen voordat het kaartje werkt... Als je alles thuiskrijgt wil je namelijk eigenlijk alleen maar METEEN spelen!

Groetjes, Ingrid
 
Geachte mevrouw, meneer,



Dank u wel voor uw mail.



Wij zullen de uitleg doorsturen naar de verantwoordelijke afdeling.

Wellicht kunnen zij de handleiding aanpassen, zodat dit soort problemen in de toekomst voorkomen kunnen worden.



Onze excuses dat u onze handleiding niet duidelijk heeft gevonden.





Mocht u nog verdere vragen hebben dan ben ik u graag van dienst.



Met vriendelijke groet,




Klantenservice

www.BigDennis.com
 
Hallo allemaal,
Ik heb net hetzelfde probleem. NDS geeft "star wars lethal alliance ubisoft". heb een R4i WIFI upgrade revolution for ds.
Zowel de firmware R4i-3DS V1.43b Dutch alsook R4i V1.51b English geprobeerd, maar nog steeds krijg ik die star wars melding en wanneer ik hierp^druk dan verschijnt de melding "een errorhas occured...". Iemand dezelfde ervaring?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan