R4 kaartje wil totaal niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

pretletter

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
1 nov 2009
Berichten
4
Hoi,

Ik heb vandaag de hele dag geprobeert op allerlei manieren om gedownloade games op mijn r4 kaartje te krijgen. Maar het is niet gelukt :confused:

Wanneer ik het nds bestand kopieer naar het kaartje en ik probeer het te spelen dan geeft hij aan het SAV bestand niet te kunnen vinden.

Is er iemand die mij ermee kan helpen want ik weet werkelijk niet wat ik ermee moet doen en ik kan het nergens vinden.

Groetjes
 
Hoi,

Ik heb vandaag de hele dag geprobeert op allerlei manieren om gedownloade games op mijn r4 kaartje te krijgen. Maar het is niet gelukt :confused:

Wanneer ik het nds bestand kopieer naar het kaartje en ik probeer het te spelen dan geeft hij aan het SAV bestand niet te kunnen vinden.

Is er iemand die mij ermee kan helpen want ik weet werkelijk niet wat ik ermee moet doen en ik kan het nergens vinden.

Groetjes


wat is een r4 kaartje en probeer je het spel nou op je computer te spelen of een spelcomputer?
 
Een R4 kaartje is als het ware een gewone spel casette voor de ds zegmaar, maar hier kun je een micro sd kaartje in doen en gedownloade games op plaatsen.

Ik heb het kaartje daarna in de ds gedaan maar deze gaf aan dat hij het SAV bestand niet kon vinden. Dus ik wou het op de spelcomputer spelen maar dat wil helaas niet.
 
Het is met alle games die ik erop zet. Ik ga gelijk weer aan het downloaden en kijken of het dan lukt.

bedankt
 
Ik neem aan dat er wel een .sav van een spel op je R4 staat, wat als je die weggooit?
 
Ik heb het kaartje vanmiddag helemaal leeggehaald en geformateerd. Daarna de juiste software er weer opgezet. Toen de games erop maar toen liep het fout. Ik ben bang dat hij kaduuk is.
 
Probeer eens met een nieuw micro sd kaartje, misschien ligt het daaraan.
 
Uhm,,
Hij zou moeten aangeven:
No Save file found want to create one now?

En dan zou hij automisch een .sav moeten maken..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan