R4 --> Save data could not be accessed ??

Status
Niet open voor verdere reacties.

melsupergirl

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
22 mrt 2009
Via RapidShare een aantal spelletjes (.nds) gedownload, gekopieerd naar R4 kaartje en als ik wil spelen krijg ik error melding "The save data could not be accessed. Please turn the power off an reinsert the DS card.
Weet iemand hoe ik dit kan oplossen ??

heey, ff vraagje..

hey, ff vraagje.
hoe moet je je R4 card formatteren??:confused:

mvg marco

hey, ff vraagje.
hoe moet je je R4 card formatteren??:confused:

mvg marco

1. Stop de Micro SD kaart in de USB cardreader. Stop deze vervolgens in een
beschikbare USB poort van je PC.
2. De PC zal nieuwe hardware herkennen en installeren. Klik vervolgens op "Start" (linksonder in je
scherm) en ga naar "deze computer"
3. Klik met de RECHTER muisknop op de schijfletter die je Micro SD kaart aan geeft en selecteer formatteren

R4 Kart

Als ik op die site zit voor die update
waar staat die update dan ?
Kan je die link van die update even sturen ??

zelfde probleem

hallo,
ik heb hetzelfde probleem dat het spel deze melding geeft:
the save data could not be accessed. please turn the power off and reinsert the ds card.
dus nu moet je een nieuwe kaart kopen? ik heb nu een r4 kaart. maar deze is redelijk nieuw toch? welke nieuwere versie zou je dan moeten hebben?

alvast bedankt!

hallo,
ik heb hetzelfde probleem dat het spel deze melding geeft:
the save data could not be accessed. please turn the power off and reinsert the ds card.
dus nu moet je een nieuwe kaart kopen? ik heb nu een r4 kaart. maar deze is redelijk nieuw toch? welke nieuwere versie zou je dan moeten hebben?

alvast bedankt!
Je moet niet een nieuwe kaart kopen maar de nieuwste software er op zetten

Wat voor firmware heb je? Dit zijn mappen.

Als je de DS opstart moet je het kunnen zien (1e scherm waar je op moet klikken voordat je verder kan)

Wat voor firmware heb je? Dit zijn mappen.

Als je de DS opstart moet je het kunnen zien (1e scherm waar je op moet klikken voordat je verder kan)

ik heb ondertussen de software vervangen (ik dacht dat het hetzelfde was)
maar nu blijken de spelletjes het wel te doen.

super!
heel erg bedankt!

heb zelfde probleem met de firmwire de versie die ik heb is 1.12, tevens heb ik gekeken op sidder maar de download staat er niet meer...
weet iemand anders waar ik de nieuwere ken krijgen?

t werkt bij mij niet. heb al tien keer de nieuwe erop gezet. zelfs al die 1.18 van de officiële site. heeft iemand een idee of is het spel dat ik wil spelen gewoon nog te nieuw?

Welkom Guido986,

Het is op Helpmij niet toegestaan je vraag in die van iemand anders te stellen en daarnaast stamt het topic uit 2009 en is dus niet actueel meer.

Graag je eigen vraag aanmaken :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan