R4 SDHC werkt niet meer na verkeerde firmware

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wouter03

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
7 jun 2010
Hallo,

Ik heb mijn eigen kaartje geupdate, nu wilde ik ook die van mijn zusje doen. Maar zij blijkt een SDHC versie te hebben. De firmware werkte dus niet. Na heel vel gedownload en geprobeerd te hebben doet hij het nog steeds niet. Wanneer ik de DS aanzet komt een een zwart scherm met "loading..." te staan. Dit hoort weg te gaan na een seconde. Dat gebeurt nu dus niet.

Hoe kan ik zorgen dat hij weer naar het menuutje gaat?

Hoop dat iemand mij kan helpen.

Groet,

R4iSDHC Happy Box

Beste allemaal,
Net een gloednieuwe DSi voor mijn dochtertje gekocht met een R4SDHC DS Happy Box Upgrade V1.4 kaart met daarin een Scandisk 2Gb met daarop deze website vermeld: www.r4iSDHC.com. Al diverse firmware geprobeerd, ook via de speciale Happy Box software (waar het downloaden steeds vastloopt) en diverse mirrors, waaronder: http://www.linfoxdomain.com/nintendo/ds/ Maar... ik blijf een van boven wit en van onder zwart scherm krijgen als ik via de Star Wars Unisoft binnenkom. Wat doe ik fout? Ik hoop zo dat jullie mij kunnen helpen! Alvast heel erg bedankt!

R4iSDHC.jpg
Een plaatje van het kaartje.

hallo,
ik heb ook een nieuwe dsi gekocht en wil ook zo een kaart kopen voor mijn zoon maar weet niet goed hoe dit allemaal in zijn werk gaat om gratis spelletjes te downloaden en welke kaart ik moet aankopen,
als u een goede oplossing heeft gevonden kan u mij berichten aub
alvast vriendelijk bedankt
marc

Via een google search uiteindelijk via deze pagina een goede firmware gevonden. I.c.m. met de tijd 10 jaar terug, heeft dit geholpen!!!

Laatst bewerkt:
Maar pas had Nintendo een rechtzaak gewonnen en de kaartjes zijn nu officieel illegaal. Vele winkels moesten de deuren sluiten...

Maar dit is een nieuwe vraag in een bestaande vraag. Moet je dan geen nieuwe vraag maken?

Via een google search uiteindelijk via deze pagina een goede firmware gevonden. I.c.m. met de tijd 10 jaar terug, heeft dit geholpen!!!

Ik zit met het zelfde probleem, maar ik kan geen goede firmware meer vinden. Zou jij mij kunnen helpen?

Het wordt echt een beetje een zooitje in dit topic. Als je een nieuwe vraag hierover hebt, maak dan een nieuw topic aan.

marcballijns, dit is zelfs een heel ander onderwerp. Maak een nieuw topic aan.

Wouter03, is je vraag opgelost? Ik zie geen antwoord meer van jou.

Hallo,

Ik heb mijn eigen kaartje geupdate, nu wilde ik ook die van mijn zusje doen. Maar zij blijkt een SDHC versie te hebben. De firmware werkte dus niet. Na heel vel gedownload en geprobeerd te hebben doet hij het nog steeds niet. Wanneer ik de DS aanzet komt een een zwart scherm met "loading..." te staan. Dit hoort weg te gaan na een seconde. Dat gebeurt nu dus niet.

Hoe kan ik zorgen dat hij weer naar het menuutje gaat?

Hoop dat iemand mij kan helpen.

Groet,

Beste Wouter,

Loading... wil zeggen dat je niet de juiste software op de kaart hebt staan. Heb je een foto van de kaart of staat er een internet adres op de kaart, dan kan ik kijken of ik de juiste software kan vinden voor je.

Met Vriendelijke Groet,

Bas Maarleveld
reclame maken: penningmeester@helpmij.nl

Laatst bewerkt door een moderator:
Beste allemaal,
Net een gloednieuwe DSi voor mijn dochtertje gekocht met een R4SDHC DS Happy Box Upgrade V1.4 kaart met daarin een Scandisk 2Gb met daarop deze website vermeld: www.r4iSDHC.com. Al diverse firmware geprobeerd, ook via de speciale Happy Box software (waar het downloaden steeds vastloopt) en diverse mirrors, waaronder: http://www.linfoxdomain.com/nintendo/ds/ Maar... ik blijf een van boven wit en van onder zwart scherm krijgen als ik via de Star Wars Unisoft binnenkom. Wat doe ik fout? Ik hoop zo dat jullie mij kunnen helpen! Alvast heel erg bedankt!

Bekijk bijlage 103696
Een plaatje van het kaartje.

Beste Niek,

Het lijkt of je de software gewoon juist geïnstalleerd hebt hoor. Gewoon op Star Wars Unisoft drukken en je komt in het menu.

Met Vriendelijke Groet,

Bas Maarleveld
www.ts-shops.eu

hallo,
ik heb ook een nieuwe dsi gekocht en wil ook zo een kaart kopen voor mijn zoon maar weet niet goed hoe dit allemaal in zijn werk gaat om gratis spelletjes te downloaden en welke kaart ik moet aankopen,
als u een goede oplossing heeft gevonden kan u mij berichten aub
alvast vriendelijk bedankt
marc

Beste Marc,

Ik zou de R4i V1.4.1 Gold of R4i V1.4.1 SDHC aanraden.

Met Vriendelijke Groet,

Bas Maarleveld
www.ts-shops.eu

R4 sdhc kaart met micro sd 2 gb

Heey..!! Ik snap er helemaal niks van, ik heb verschillende menu's op mijn r4 sdhc kaart gezet maar elke keer als ik hem dan in mij nintendo lite doe zegt ie loading... ik weet nu echt ni wat ik moet doen, of waar ik dat menu ken downloaden, kan iemand a.u.b. helpen??

Heey..!! Ik snap er helemaal niks van, ik heb verschillende menu's op mijn r4 sdhc kaart gezet maar elke keer als ik hem dan in mij nintendo lite doe zegt ie loading... ik weet nu echt ni wat ik moet doen, of waar ik dat menu ken downloaden, kan iemand a.u.b. helpen??

loading... betekend verkeerde software. Welke kaart he je precies (kan je een foto mailen).

Gr. Bas
www.ts-shops.eu

Ik heb hetzelfde probleem ik heb altijd wel de goede firmware gehad maar ik heb per ongeluk alles in 1 x verwijderd in plaats van alleen de spelletjes te verwijderen..
Ik heb een r4 sdhc

AAAAC7Mu22oAAAAAAGHKFA.jpg

Wie kan mij helpen

Ik heb hetzelfde probleem ik heb altijd wel de goede firmware gehad maar ik heb per ongeluk alles in 1 x verwijderd in plaats van alleen de spelletjes te verwijderen..
Ik heb een r4 sdhc

AAAAC7Mu22oAAAAAAGHKFA.jpg

Wie kan mij helpen

Volgens mij moet dat gewoon r4i-sdhc.com zijn. En dan versie 1.27b onder downloads.

Met Vriendelijke Groet,

Bas Maarleveld
www.ts-shops.eu

Heb ik al geprobeerd maar deed het ook niet en het is niet een r4i maar gewone r4

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan