R4 wil niet doorstarten??

Status
Niet open voor verdere reacties.

Luke van Uitert

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
13 aug 2008
Goedenavond,

Ik heb voor mijn zoon een R4 kaart gekocht en via Sidder.nl een Kingston 2 GB SD kaart
geinstaleerd.Nu is dit wellis waar al de 2 de R4(Vorige gestolen) dus het downloaden van spellen en op de SD/R4 zetten is geen probleem.
Na de installatie van de SD via sidder en het installeren van een spelletje start de DS gewoon op maar blijft met het beeldscherm op "Loading"staan.Heb reeds meerdere malen over nieuw geprobeerd maar niets helpt.Wat doe ik fout (Laat ik daar in eerste instantie maar vanuit gaan dat ik wat fout doe!)

HELP!

Een gefrustreerde vader!

heb je wel een map games gemaakt en daar de spellen in gezet?
Ik had hetzelfde....

ff proberen maar.....

sidder.nl? forgot it!
www.frozen-roms.in

uitleg:

1. naar site
2. spel zoeken ( bijv. 0023_Star_Wars_Episode_III_Revenge_Of_The_Sith_EUR_NDS-TRM<- trm betekent dat ie is verkleint)
en dan downloaden ( klik op filefactory en dan op » Download with FileFactory Basic)
3. klaar met downloaden
4. R muisknop en dan "extract here" (let goed op waar de files komen te staan) dan heb je (als het goed is) 2 files eentje met een webadres en 1 met een map open die map open weer het .ZIP bestand en daar is het spel (genaamd : trm-swe3.nds (swe= star wars episode 3)
5. plug je SD kaartje in printer met een microSD adapter of in een usd\b kabel met een bijgeleeverde micro SD USB 2.0
6. open Mijn computer (My computer) dan zie je verwisselbare schijf open die en gooi hem dan gewoon (NIET in een map ..) gewoon waar je hem kan zien!

aanrader: Super mario bros. DS

succes !

Billremix

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan