R4

Status
Niet open voor verdere reacties.

Persephone1980

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
24 feb 2009
Ik heb gezien dat er al meerdere topics over dit onderwerp zijn, maar het merendeel gaat over problemen die men ondervindt bij het installeren. Ik zou graag van iemand willen weten, waar men een R4 kaart kan kopen en waar ik op moet letten bij de aanschaf (type, software en geheugenkaart). Zijn deze kaarten ook ergens te koop behalve online? Alvast bedankt!

Hier bij mij in de stad verkoopt een kleine computerwinkel die kaarten wel, misschien een idee om te kijken of de computerboer om de hoek die kaartjes ook verkoopt.

deze is erg goed ja :)
en ik raad je een acekard 2 aan ;)
goedkoop en makkelijk in gebruik :) , en goeie ondersteuning zodat je ook nieuwste games kan spelen.

Dank jullie wel! Ik heb nu wel het idee dat ik van meer merken en sites weet dan dat ik eerder deed, waarvoor mijn dank. Ik had alleen nog nooit gehoord van de Acekard 2. Ik dacht dat alle andere merken, buiten de R4 DS, je nooit moest aanschaffen, aangezien deze nep waren. Of zeg ik nu iets heel stoms? Is de Acekard 2 net zo betrouwbaar als de R4? Ik ben echt een leek op dit gebied, dus meer info is welkom. Want waar koop je die Acekard?

Oh which reminds me, ik heb geen creditcard. Ik kan alleen met IDeal betalen.

Laatst bewerkt:
Over die kaart kan ik je niks vertellen, wel over die site in Hong Kong.
Creditcard heb je namelijk niet nodig, je kan via http://www.paypal.nl/nl betalen. Moet je wel even een account aanmaken en dan word je paypal aan je rekening gekoppeld. Werkt prima. Je betaalt dan via paypal en die halen dan het bedrag van je rekening, kost verder niks.

Dank jullie wel! Ik heb nu wel het idee dat ik van meer merken en sites weet dan dat ik eerder deed, waarvoor mijn dank. Ik had alleen nog nooit gehoord van de Acekard 2. Ik dacht dat alle andere merken, buiten de R4 DS, je nooit moest aanschaffen, aangezien deze nep waren. Of zeg ik nu iets heel stoms? Is de Acekard 2 net zo betrouwbaar als de R4? Ik ben echt een leek op dit gebied, dus meer info is welkom. Want waar koop je die Acekard?

Oh which reminds me, ik heb geen creditcard. Ik kan alleen met IDeal betalen.

Hoi :)

R4 DS was geloof ik gewoon de 1e en dus bekendste. maar er zijn meerdere soorten zo hebj e ook de cyclo ds de acekart dstt etc etc...

ik zelf heb bij dealextreme al 4 acekards 2 's gekocht.
voor mezelf en 3 vrienden xD

ze doen het allemaal perfect en ik heb ook nergens problemen mee gehad, ook is het erg makkelijk om er spelletjes op te zetten.

je kan de acekard 2 dus bij www.dealextreme.com kopen, daar heb ik ze ook weg.
ze zijn goedkoop (ik geloof 15 euro of minder) en je hebt geen verzendkosten.
ook moet je daar een zogenaamd ''micro sd'' kaartje kopen. deze stop je in de acekard.
- via een usb ''stick'' kan je spelletjes op het micro sd kaartje zetten, waarna je de micro sd in de acekard doet en dan de acekard in de DS.

het enige nadeel is de lange verzendtijd.
deze had ik : http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.11811
met http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.2396

als je nog vragen hebt , stel ze dan gerust :rolleyes:

en o ja, zoals de post hierboven al zegt. je kan er betalen met paypal en dit kan ook via je bankrekeningnummer. Zo heb ik dat ook.
en nog 1 dingetjes, er zijn juist heel veel neppe R4's

Laatst bewerkt:
als je nog vragen hebt , stel ze dan gerust :rolleyes:

Sorry, ik geloof dat ik een beetje op ieders zenuwen werk. Ik heb alleen nog een vraag. Ik heb de sites met elkaar vergeleken en ik wilde haast bestellen, toen ik de Supercard DS One zag. Is dit type betrouwbaar en net zo goed als de R4 of de eerder genoemde Acekards? Nogmaals sorry, ik beloof dat dit mijn laatste vraag is. :o

Hoi ik heb zelf ook een Supercard DS One, prima kaartje is dat!
Je kan er gemakkelijk spelletjes opzetten ;)
En ik zelf heb de Supercard DS one hier gekocht: www.sidder.nl
Succes :thumb::thumb:

ik heb geen ervaring met de supercard one..
maar ja moet het zelf weten welke je gaat kopen, je kan ook even googlen om te kijken of er eventuele verschillen in zitten.
Viel me wel op dat de supercard one bijna 2 keer zo duur is bij sidder dan bij dealextreme. de acekard is nog goedkoper, maar ik weet niet of je dat belangrijk vind :rolleyes:

DSTT Kaart en R4

Heb de mijne bij www.xgadget.nl gekocht. Levertijd is langer (12-14 dagen), maar ze zijn minstens de helft goedkoper dan de concurrentie. Ik wacht liever iets langer en betaal minder, blijf tenslotten een nederlander he! :)

Dank iedereen voor jullie reacties. Het heeft me zeker geholpen bij de beslissing voor een kaart. Ik heb inmiddels de Acekard besteld en ben daar uitermate tevreden mee. Nogmaals super bedankt.. Enne, slotje?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan