R4DS Card werkt niet op DS?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Maru X

Gebruiker
Lid geworden
3 sep 2008
Berichten
46
Ik heb pas een nieuwe R4 kaart gehaald maar het probleem is, ik download de software enzo alles maar als ik die R4 kaart in de DS stop leest de DS hem niet ofso?ik weet het egt niet als ik die R4 kaart erin stop is het net als of ik helemaal geen DS card ofiets erin heb gestopt kunne jllie me alsjeblieft helpen?
Alvast Bedankt!!
 
Laatst bewerkt:
Heb je een gewone ds of de dsi?

Als je een gewone ds of de ds lite hebt formateer dan het kaartje en zet de bestanden er weer opnieuw op.
Kijk dan eens of het kaartje dan op start.

Bij ons wil het kaartje ook wel eens niet opstarten.
Mijn zoontje blaast dan hart in de sleuf, stopt het kaartje er weer in en dan start hij altijd weer op.
Misschien is dit ook een tip
 
R4ds

ik heb dat gedaan maar het lukt allemaal niet en ik heb een DS Lite
en het is zo dat als ik die R4 kaart erin heb dat hij aangaat maar gwn normaal nniet dat de R4 menu komt
 
Laatst bewerkt:
Je weet zeker dat je kaart wel werkt?
Misschien is hij kapot.

hoe heb je de bestanden op de sd kaart gezet, ik heb een bijlage en zo moet het er uit zien
 

Bijlagen

  • Naamloos.jpg
    Naamloos.jpg
    93,7 KB · Weergaven: 540
R4ds

o ik zie het denk ik. Ik heb die bestand _DS_menu.SYS niet
en trouwens moet je segmaar je hebt mario.nds en dan mario.sav erbij hebbe?
 
je zet .nds op je kaart. Als je het spel gaat spelen dan maakt hij automatisch een .sav bestand aan. Dit zijn namelijk de gegevens als je het spel opslaat.
 
als het goed is zit er een cd bij het R4 kaartje.
Daar staat alles op.
Mocht je geen cd hebben dan moet je even googlen en alles even opnieuw downloaden en installeren
 
Als je net een nieuwe R4 kaart hebt gekocht moet je wel de nieuwste software er op zetten ;)
Hier staat de nieuwste /http://www.r4sdhc.com/
Als je nog vragen hebt, hoor ik ze graag :thumb:

Succes Mustang5
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan