R4i gold kaart

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bram1978

Gebruiker
Lid geworden
21 okt 2011
Zoals FAB300 in een eerder draadje aangaf (http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php/653463-r4i-kaart-werkt-niet-in-nieuwe-dsi-wie-helpt), heb ik een R4i Goud Kaart V1.4.2 via card-add.com besteld met een micro-SD van 8Gb.

Vandaag na precies 3 weken de kaart ontvangen en ik krijg hem niet aan de praat, ondanks diverse pogingen met software, spelletjes etc. Of de kaart blijft op 'loading' hangen of ik krijg direct na de 'loading'-melding een zwart scherm zonder dat er verder nog iets gebeurt.

Aangezien de zending zo lang op zich heeft laten wachten en ik geen goed gevoel krijg bij het land van afkomst (China) en de website als vermeld op de verpakking (r4-pro.com) vraag ik me af of de kaart überhaupt aan de praat te krijgen is. Heeft iemand misschien de oplossing voor mij?

Bedankt en groeten,
Bram

:) Verwijder je alles wat je op je kaartje hebt, ( behalve jouw games ! )...en installeer maar, laatste NL-kernel voor R4i Gold-versie ....:thumb:

Laatst bewerkt:
Bedankt voor de snelle reactie, helaas blijft de DSi nu (weer) op Loading hangen...

Is het die kaartje beschadigd ?? :( en gebruik je .....DSi XL ?? :(

Kaartje is nieuw, de micro SD-kaart lijkt in ieder geval te werken. Ik gebruik een DSi (versie 1.4.1).

:confused: Ben zeer bang dat iets erg aan de hand is ... kijk FF die link. ... klinkt vreselijk maar ook misschien oplossing ertussen voor je zit ? ...

Laatst bewerkt door een moderator:
Wederom bedankt! Gelukkig werkt de DSi zelf wel gewoon (dus met een ander spelletje erin). Anders bestel ik wel een nieuwe kaart, heb je zo voor mij een (betrouwbaar) adres? Het microkaartje en zo heb ik al.

:confused: Neh sorry, denk ik nie dat toegestaan is zulke links te geven, iemand hier van moderators zou je misschien kunnen helpen of uitleg over geven ....:confused:

Had je deze software al geprobeert? . Er is altijd maar een juiste versie en dat is deze. Probleem met dit zulk kaartjes is dat het een clone van een clone van een clone is. Denk dat hij het met deze software wel moet doen in ieder geval.

Gr. Bas
geen gratis reclame maken bij helpmij.nl

:D Exakt hetzelfde als die wat ik opgestuurd link heb.....:thumb: van hetzelfde site ook, maar NL direct versie is ....
maar wou ik deze keer site-link nie doen het is niet helemaal en altijd hier dat toegestaan ...:confused:

Laatst bewerkt:
Probleem kaart

Dat is het probleem met zulk soort kaarten. Is rotzooi.

Gr. Bas
niet gratis reclame maken, of zeg waar ik de factuur heen kan sturen voor reclame.

indit topic heb ik diverse links verwijderd.
Als iemand iets illegaals wil doen dan kan dat maar niet hier bij Helpmij.nl
Jullie spelen met vuur...warez aanbieden is bij Helpmij.nl een ban.
Denk daar aan bij de volgende link.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan