R4i-SDHC doet niet na dat ik dsi heb geupload

Status
Niet open voor verdere reacties.

Yassin13

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
8 aug 2009
Berichten
4
hey ,

Ik zit met een probleem men r4i-sdhc
heeft altijd goed gewerkt tot ik men dsi heb
geupdate :( nu doet die het hellemaal niet meer
wie weet het probleem alvast bedankt , Yassin :p
 
Laatst bewerkt:
Ik neem dat je geupdate gedoeld? Maar daar kan je nu niets meer aan doen. De R4 is namelijk illegaal en illegale dingen daar houdt nintendo niet van. Dus die zorgen er voor dat ie het niet meer doet. Dus die gaat niet meer werken op je DSi. Nintendo wil namelijk ook spelletjes blijven verkopen.
 
ik heb dit probleem ook, ik hoop dat er nieuwe software komt die dit tegen gaat.
dit kan nog lang gaan duren denk ik :mad::mad::mad:
 
r4i update werkt weer

Als je deze *knip* op je R4i zet en zn werk laat doen werkt de R4i weer in de DSi. Het is wel zo als je de update via de nintendo shop al hebt gedaan je DSi niet meer werkt met de R4i, je zal dan een andere DS moeten gebruiken om de update op je R4i te verwerken.

Er is dus een oplossing.

Groeten Serge
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Als je deze *knip* op je R4i zet en zn werk laat doen werkt de R4i weer in de DSi. Het is wel zo als je de update via de nintendo shop al hebt gedaan je DSi niet meer werkt met de R4i, je zal dan een andere DS moeten gebruiken om de update op je R4i te verwerken.

Er is dus een oplossing.

Groeten Serge

hallo heb dit gedaan met een dslite maar hij blijft op loading staan krijg het niet voor mekaar kun je me verder helpen alvast bedankt groetjes nachtrijder
 
Laatst bewerkt door een moderator:
hoi sarges en in welke map moet ik de update zetten ik kom geen steek verder moet ik de rest er eerst vanaf gooien en dan eerst opnieuw formateren en dan de update op mijn sd kaart dan in mijn ds lite en dan maar laten gaan ? hoop dat je me verder willen helpen en alvast bedankt voor de vorige reactie
 
zelfde probleem

Als je deze *knip* op je R4i zet en zn werk laat doen werkt de R4i weer in de DSi. Het is wel zo als je de update via de nintendo shop al hebt gedaan je DSi niet meer werkt met de R4i, je zal dan een andere DS moeten gebruiken om de update op je R4i te verwerken.

Er is dus een oplossing.

Groeten Serge

Beste ik heb het zelfde probleem als jullie .Ik heb 2 weken geleden een update gedownload op men dsi.Nu steek ik vandaag men r4i kaartje erin En ik krijg nu ook konstant eror push the power button ect.Ik heb kaartje eruit gehaald en system format gedaan op de dsi zelf maar nu steek ik kaartje er terug in en krijg ik weer die error .Als je een systeem format doet dan moet die update er toch terug af gaan?Of hoe werkt allemaal.Je zegt hierboven als je deze knip op je r4i zet wat bedoel je daarmee.Ik hoop dat je mij en de rest kunt helpen.
 
Als je deze *knip* op je R4i zet en zn werk laat doen werkt de R4i weer in de DSi. Het is wel zo als je de update via de nintendo shop al hebt gedaan je DSi niet meer werkt met de R4i, je zal dan een andere DS moeten gebruiken om de update op je R4i te verwerken.

Er is dus een oplossing.

Groeten Serge

EEj ik heb de update gedownload maar dan staat er op men gewone ds iets van date error
 
Het is blijkbaar niet toegestaan om een link neer te zetten, want er zou eventueel iets illegaals met een R4i kunnen zijn en of doen.

En helaas ga ik niet allemaal mails versturen/beantwoorden die ik met dit verhaal krijg.

Sorry, maar helaas

Serge
 
oplossing

ik had ook dat probleem.
Wat gezocht op internet en wat gevonden. ik heb het samengevoegd op mijn website.
mail maar naar *knip* voor een link.

groetjes,
Lars

(ik ben nog niet zo bekend op Helpmij.nl maar op deze manier mensen helpen is toch legaal?)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
^ Je kan het letterlijk in de regels terugvinden:

Onder warez valt: illegale software, cracks, serienummers, kortom, dingen waar je normaal gesproken een (al dan niet betaalde) licentie voor nodig hebt. Het is niet toegestaan warez te plaatsen op de site (dus ook geen links of bijlagen die warez bevatten of aanbieden 'mail mij maar even').

Mailadres dus even verwijderd ;)
 
ik had ook dat probleem.
Wat gezocht op internet en wat gevonden. ik heb het samengevoegd op mijn website.
mail maar naar *knip* voor een link.

groetjes,
Lars

(ik ben nog niet zo bekend op Helpmij.nl maar op deze manier mensen helpen is toch legaal?)

heey hallo Lars kun jij me misschien dan helpen groetjes de nachtrijder
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan