R66 op de nokia n93

Status
Niet open voor verdere reacties.

inzane19

Gebruiker
Lid geworden
28 mei 2007
Zoals belindapinda problemen had met r66 in dit topic http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=293103 heb ik die ook. Alleen ik wil een stukje verder gaan.

Kan iemand mij vertellen waarom ik de map systeem van r66 niet terug kan vinden op mijn geheugen kaart? en wat kan ik hier aan doen? Zoals iedereen wel zijn eigen baas wil zijn over zijn telefoon wil ik dat ook. Het is een N93 he

Youri

Laatst bewerkt:
@ Insane 19,

Nokia heeft de 3de generatie Symbian Telefoons (zoals de N73,N80,N93,E60,N95) beveiligd zodat je niet in de map System kan komen , op geen enkele manier . Vandaar dat R66 moeilijk werkend op deze telefoon is te zetten, maar het is mogelijk :D

Suc6 !

Dat is wel vreemd want je zou denken dat je dat ergens in kan stellen ofzow.

Maar wat is de andere weg om r66 te instaleren?

PS: hebben de mensen van r66 hier geen problemen mee?

Je kan het ook nergens instellen op de gsm, je kan wel wanneer je de gsm via kabel met de pc verbindt en de gsm als cardreader gebruikt in de map Systems kijken, maar het is niet hetzelfde opgebouwd als op de vorige generatie symbians ( zoals de 6600,6680,6630,6670,N70 etc.) probeer het eens zou ik zeggen. Op de vorige Symbians kon je in E/Systems/Apps/ bestanden plaatsen en knippen om iets te installeren / verwijderen.

De andere weg om R66 te installeren is .........:o ..........., je kan me mailen, hier mag het niet.

Hebben de mensen van R66 hier geen problemen mee vraag je , wie bedoel je met mensen van R66 ? De medewerkers bij R66 ?

Suc6 !

De andere weg om R66 te installeren is .........:o ..........., je kan me mailen, hier mag het niet.

Hebben de mensen van R66 hier geen problemen mee vraag je , wie bedoel je met mensen van R66 ? De medewerkers bij R66 ?

Suc6 !

Ik zal je even een mail sturen idd :D

Ja ik bedoel de medewerkers achter R66. Die lopen lijkt me bij elke nieuwe generaties symbian tegen dit probleem aan?

Het is opgelost. Ik had me telefoon niet geformateerd omdat ik d8 dat dat niet nodig was. Na lang beraden tog maar gedaan en ja hoor r66 deed het......:confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan