raar beeld bij installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

vipertronic

Gebruiker
Lid geworden
16 jul 2005
Berichten
842
ik wil xp op een pentium 3 zetten echter
de POST doorloopt ie goed daarna de format van de harddisk enzovoort daarna start de pc opnieuw op voor de definitieve installatie echter dan krijg ik een probleem.

het xp scherm komt haast niet zichtbaar op het scherm (terwijl bios info duidelijk te zien is)
bootvolgorde goed cdrom hd floppy andere videokaart in gedaan jumpers op mobo via handleiding nagekeken klopt allemaal andere monitor

processor kapot ? (krijg je dan wel je bios goed te zien) of schijf kapot ? word wel door mobo herkent. wie weet waar ik moet zoeken ? heb ook al cmos batterij eruit en in gedaan helpt ook niet
 
Ik denk dat je eventjes nieuwe drivers voor je videokaart moet downloaden daarna werkt het waarschijnlijk weer goed
 
driver moet ik NA een xp installatie doen ik krijg het blauwe scherm wel van xp (windows setup) daarna reboot ie voor de definietieve xp installatie maar dan begint het gedonder dat ik niks meer zie op me scherm
 
oo vreemd, ik dacht dat je een vreemd scherm had na de installatie dus je krijgt het als de installatie begind?


edit: Hades, sorry hoor maar ik kan het er niet goed uithalen het kan aan mij liggen maar als een probleem duidelijk (ook voor mij) omschreven is kunnen meer mensen antwoorden.
normaals mijn excuses als je vind dat het een stomme vraag was /edit
 
Laatst bewerkt:
oo vreemd, ik dacht dat je een vreemd scherm had na de installatie dus je krijgt het als de installatie begind?

Dat staat duidelijk beschreven in zijn post.
Leest eerst alles goed door voordat je een reply post! :confused:
 
als het instalatie scherm helemaal buiten beeld is kan je proberen via de monitor,
het beeld weer zichtbaar te maaken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan