Raar beeld

Status
Niet open voor verdere reacties.

shareman

Gebruiker
Lid geworden
16 dec 2008
k heb al geruime tijd last van kartelig beeld.
Zelfs bij de wat oudere spellen als GTA: Vice City en Trackmania Nations.
Mijn systeem bestaat uit:

AMD Phenom X4 9950 BE
Sapphire ATI Radeon HD 4850
MSI KA790GX
Buffalo 4GB DDR2 800
OCZ StealthXStream 500W

Dit heb ik ondernomen:

nieuwe hdd
windows opnieuw installeren
drivers updaten
nieuwe videokaart
nieuw moederbord
nieuwe voeding
randapparaten ontkoppelen
dvd-drive ontkoppelen
diskette station ontkoppelen
front panel connectors uit het moederbord halen
ander geheugen
nieuwe cpu
case fans ontkoppelen
andere monitor

Ik sleutel al jaren aan pc's maar hier kom ik echt niet uit, wie kan mij helpen A.U.B.

Wat bedoel je met kartelig beeld?
Kun je misschien een print screen plaatsen?

lijkt me iets fout in de instelling.
Je hardware moet het op z'n gemak aankunnen

Resolutie goed ingesteld?? (neem aan van wel)

Zelf heb ik een geforce en die hebben een instel scherm

Volgens mij heeft ati ook zoiets. Staat deze op quality?

Edit staat AA ook aan in et spel?

Laatst bewerkt:
AA staat aan in het spel.
ATI heeft Catalyst Control Center als ik daar AA geforceerd instel zijn de kartelingen weg maar is het beeld schokkerig. :(:(:(

Wat een experts zijn jullie zeg, dit is al het tweede topic dat uitloopt op niks.
Zie dat jullie blijkbaar alleen noob-vragen oplossen.

Wat een experts zijn jullie zeg, dit is al het tweede topic dat uitloopt op niks.
Zie dat jullie blijkbaar alleen noob-vragen oplossen.

En bedankt, zal je nog eens proberen te helpen.

Je hebt natuurlijk zelf ook al de FAQ van ATI bekeken?

http://www.amd-firefly.com/firefly2...adSubmissionType=requestStart&loadTemplateID=

Kies daar voor "Guides, Walkthroughs and "How to's" kies "next", kies vervolgens weer voor "How do I optimize my graphics card's settings for gaming? " en klik op next, je krijgt dan een prachtige uitleg hoe je de beste instellingen kunt maken.

Overigens wil ik je er wel op wijzen dat dit forum alleen bevolkt wordt door vrijwilligers en dat er in de huisregels staat:

# Beledig nooit andere leden.
# Iedere vorm van discriminatie waaronder, maar niet beperkt tot, racisme, andere geaardheid, anders valide, computerkennis is niet toegestaan.

twee zaken die jij nu gemakshalve even vergeet.

Je hebt natuurlijk zelf ook al de FAQ van ATI bekeken?

http://www.amd-firefly.com/firefly2...adSubmissionType=requestStart&loadTemplateID=

Kies daar voor "Guides, Walkthroughs and "How to's" kies "next", kies vervolgens weer voor "How do I optimize my graphics card's settings for gaming? " en klik op next, je krijgt dan een prachtige uitleg hoe je de beste instellingen kunt maken.

Overigens wil ik je er wel op wijzen dat dit forum alleen bevolkt wordt door vrijwilligers en dat er in de huisregels staat:

# Beledig nooit andere leden.
# Iedere vorm van discriminatie waaronder, maar niet beperkt tot, racisme, andere geaardheid, anders valide, computerkennis is niet toegestaan.

twee zaken die jij nu gemakshalve even vergeet.

ATI heeft Catalyst Control Center als ik daar AA geforceerd instel zijn de kartelingen weg maar is het beeld schokkerig.

Lees je niet wat je zelf post of lees je niet wat ik post?

Laatst bewerkt:
als windows 95\98\2000\xp\vista op nieuw instaleren niet helpt zou ik denk ik naar een anderen computer zoeken

als niets help zou ik naar een anderen computer zoeken

Laatst bewerkt:
ATI heeft Catalyst Control Center als ik daar AA geforceerd instel zijn de kartelingen weg maar is het beeld schokkerig.

Lees je niet wat je zelf post of lees je niet wat ik post?

Als je niet heel snel een normale toon gaat aanslaan heb je de langste tijd op dit forum gehad.

Gezien de specificaties van de PC zou het probleemloos moeten kunnen draaien, daarom dus, kijk instellingen na, heb je alle (en juiste) drivers geïnstalleerd. Als dat allemaal niet helpt kan je ook nog kijken of Omega drivers helpen.

als windows 95\98\2000\xp\vista op nieuw instaleren niet helpt zou ik denk ik naar een anderen computer zoeken

als niets help zou ik naar een anderen computer zoeken

Jij hebt zeker niet veel ervaring met computers?
Dat soort antwoorden kun je naar mijn mening niet plaatsen op een computer-forum!

Als je niet heel snel een normale toon gaat aanslaan heb je de langste tijd op dit forum gehad.

Gezien de specificaties van de PC zou het probleemloos moeten kunnen draaien, daarom dus, kijk instellingen na, heb je alle (en juiste) drivers geïnstalleerd. Als dat allemaal niet helpt kan je ook nog kijken of Omega drivers helpen.

Komt in de goede richting, alvast bedankt

Ik heb nu op een totaal andere pc (Intel Pentium 4) hetzelfde probleem.
Het enige wat de pc's gemeen hebben is de voeding die ik een tijd geleden overgezet heb.
Ik heb van mijn AMD Phenom pc alles verkocht op de HDD, CD, randapparaten, Videokaart en Voeding na.
Ik wil opnieuw beginnen met een Core i5 systeem maar durf het niet aan.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan