Raar conflict

Status
Niet open voor verdere reacties.

thr1llz

Gebruiker
Lid geworden
17 dec 2008
Berichten
9
Hoi,

Allereerst zal ik die vragen van t sticky ff beantwoorden, wel zo makkelijk :
* Ik heb een kabel (UPC) aansluiting
* Vista Home (laptop, dell inspiron 1720)
* McAfee, maar die is uitgeschakeld.
* modem, arris... router sitecom WL-183 300n
* intel pro/wireless 3945ABG

Goed, het probleem. Wanneer ik wil connecten naar mijn router, kan ik niet op internet komen... hij blijft zeggen dat ik locaal wél verbinding heb, maar geen verbinding naar het internet.
Rare is, als ik connect naar de router van mijn buren, heeft dezelfde laptop wél connectie met het internet(anders zat ik hier nu niet te typen :) )
Ook heeft mijn broer een laptop, die wel kan connecten met onze eigen router. (hij heeft XP, geen Vista)
Dus het lijkt me dat het niet aan de router ligt, aangezien andere computers er wel wireless connectie mee kunnen krijgen.
Ook kan mijn laptop dus met een andere router op het internet, dus is er een conflict tussen mijn laptop en de router? ik snap er niks van.
Ik ben hier al een tijd mee bezig om dit op te lossen, maar het lukt vooralsnog niet:-/
misschien dat jullie mij kunnen helpen?

Groetjes,

thr1llz
 
Alle PC's hebben geen verbinding via de router?
Zo ja.

- Modem van de stroom.
- Router van de stroom
- Na 1 minuut. Modem weer aan de stroom. Wachten tot Power, us, ds en Online constant branden.
- Router weer aan de stroom.
- minuutje wachten tot die goed opgestart is.

Dan nog een keer kijken of je dan wel op het internet kan komen.
 
bedankt voor je reactie.

Maar zoals ik in mijn eerste bericht vermelde, heeft 1 laptop wel toegang tot internet met de router.. en de andere niet.
en resetten heb ik al meerdere malen gedaan :-/
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan