Raar gevalletje

Status
Niet open voor verdere reacties.

tinkywinki

Verenigingslid
Lid geworden
21 aug 2007
Beste helpmij gebruikers, Mocht ik dit in de verkeerde sectie hebben gepost...;)

Mijn website > http://gtechnology.comyr.com :D
1e probleem = als je mijn website opent met FireFox ( zie je gewoon alle plaatjes)
Doe je dit met IE of google chrome dan krijg je de plaatjes niet te zien.
De plaatjes die "index.php" gebruikt zitten in de map /images/ .
De map /images is beveiligd met .htacces ) gebruikers zoals u komen niet bij de plaatjes, de exacte link die naar een plaatje verwijst zijn ook beveiligd.Rechte muisknop is ook uitgeschakeld.

Nu 2 vragen :thumb: Waarom laat FF wel de index.php plaatjes zien en IE,google chrome niet??
Is het mogelijk om nu mijn plaatjes mmm te stelen ?? :shocked: zonder prnt-scr:)

Hartelijk bedankt!;):rolleyes:
De beste Tinky

Laatst bewerkt:
Site kan niet gevonden worden...

en het comr.com domein staat te koop :)

En bij de site http://gtechnology.com krijg ik onder zowel IE 6 als FF 3 dezelfde voorpagina te zien.

Verder kun je afbeeldingen niet beveiligen voor gebruikers zoals ons. Anders kan de browser ze namelijk ook niet weergeven. Wat jij misschien bedoelt is dat wij niet een directory index kunnen krijgen van de images map.

Alles dat je op het internet ziet is te gebruiken door iemand anders. Dus als je foto's hebt die je daarvoor wilt afschermen kun je bijvoorbeeld een inlog gedeelte op de website maken. Of een logo oid op de foto zetten zodat iemand anders het plaatje niet zo kan gebruiken, maar dat het niet opvalt binnen jouw ontwerp.

Oke, ik probeerde even te kijken wat er mis was, maar je hebt de RMB gedisabled.
Het afschermen van je plaatjes is een hopeloze bezigheid, NIETS is bestand tegen kopieren van je content. Je jaagt er alleen bezoekers mee weg.

RMB -disable heeft er niks mee te maken.
De plaatjes zie je met RMB enabled ook niet

Zou alle .htacces etc wel even weghalen

Laatst bewerkt:
Ik zie in Firefox 3 geen plaatjes... als ik probeer via de URL naar een plaatje te gaan, dan ga ik naar deze pagina -> http://error.000webhost.com/forbidden.html

Het zou best eens kunnen dat die .htaccess de browser toegang weigert tot de hele map als je een plaatje probeert op te halen; als je het plaatje weergeeft in de browser doet ie namelijk exact hetzelfde als wanneer je rechtstreeks naar de URL gaat.

En idd wat anderen hier zeggen; ga niet de RMB uitschakelen want het heeft 0,0 zin voor iemand die je plaatjes wil hebben en het is vreselijk irritant voor al je andere bezoekers. Alles wat op je website staat aan plaatjes en opmaak kunnen mensen gewoon van je overnemen.

Ik denk niet dat iemand plaatjes gaat zien, dat kan ook niet als ze 0×0 pixels zijn.

attachment.php

Bijlagen

• gtechnology.jpg
    gtechnology.jpg
    38,7 KB · Weergaven: 54
De rechtermuisknop uitschakelen heeft totaal geen zin. Met een plugin in Firefox heb je namelijk met een paar muisklikken de javascript uitgeschakeld. Daarnaast irriteer je daarmee je gewone bezoekers mee.

Wat is overigens de reden waarom jij niet wilt hebben dat anderen je plaatjes kopieert?

Je kunt altijd een 1 regelige disclaimer/copyright regel toevoegen. Mocht je iemand tegen komen die je plaatjes heeft gebruikt kun je ze er gerechtelijk op aanspreken, mits jij kunt aantonen dat jij de eigenaar van de afbeeldingen bent.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan