Raar GTST SA Probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Elmo22

Gebruiker
Lid geworden
24 jun 2005
GTA SA

Ik heb GTA SA geinstaleerd en ging helemaal goed maar als ik hem start krijg ik de voor intro's maar als hij moet laden slaat hij terug naar bureau blad. en als ik hem instaleer op de andere pc dan doet ie het wel!

Ik lees op internet dat vele hier een probleem mee hebben. weet iemand al waar het aan ligt of wat ik kan doen?

systeem kan er mee want die is hoger dan die pc waar die wel op werkt allen de video kaart is anders. Maar zou het ook niet kunne komen dat sommige mensen een videokaart op het moederbord hebben? en op die pc waarop het werkt is nog windows xp zonder sp2, maar dat kan er tog niets mee te maken hebben?

Wie kan mij helpen?

Laatst bewerkt:
ik ga er vanuit dat hij origineel is?? want hij gaat op je andere comp. heb je al eens Full install geprobeert? welke videokaart heb je in beide systemen? en zijn ze geupdatet? kun je ook es de volledige specificaties van je systemen geven:)

In de pc waar die werkt zit een NVIDIA video kaart en op die c waar die niet werkt zit een video kaart op het moederbord va SIS.

Wat is je videokaart heugen ? chipset want niet alle nvidia's zijn sterk genoeg..:rolleyes:

Geplaatst door lesley88
Wat is je videokaart heugen ? chipset want niet alle nvidia's zijn sterk genoeg..:rolleyes:

En als je goed leest zie je dat het juist wel werkt op de pc met die nvidia kaart dus daar hoef je geen info van te hebben.

Je SIS kaart zal ongeveer 8mb videogeheugen hebben en hopelijk voor jou is dat shared memory en kun je dat in de bios verhogen wat dan weer van je interne geheugen afgaat.

hoe kan ik die verhogen dan?

Ik zal strax even kijken hoeveel mb het is

Maar dat kan het tog niet zijn dat hij na de intro's gewooon terug gaat naar het bureau blad en meerdere mensen hebben dit probleem

Ik heb etzelfde probleem.

Ik kan zo'n 10 minuten spelen dan klapt ie terug naar Windows en krijg ik zo'n standaard Windows-melding of ik het rapport wil verzenden etc.

Keer op keer.

Veel mensen hebben hier last van en een oplossing is er nog niet.

Ik heb et spel via iemand anders (heeft ook kopie) en geinstalleerd via die dvd. Diegene van wie ik em heb, heeft geen problemen, maar heeft wel een iets oudere configuratie dan ik heb. Raar of niet?

Dit probleem wordt dus niet veroorzaakt door wel of geen kopie, maar iets in de programmeer-code van GTA zelf ben ik bang.

Misschien weer zo'n directe poort van de PS2 zoals dit met GTAIII destijds ook was. (slechte performance op zelfs de snelste pc's)

Afwachten dus op een patch.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan