Raar herstart probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

jimpieke010170

Gebruiker
Lid geworden
26 sep 2008
Sinds kort heb ik op niet regelmatige momenten meer bepaald als ik pc op zet dat hij volgens mij niet echt van de eerste keer volledig doorboot, ik bedoel dus als ik hem bv smorgens opzet dan zie ik dat groene Asus opstart scherm ik ga dus een sigaretje nemen kom terug en zie ik plots dat hij weer aan het opstarten is zonder enige foutmelding te geven dan zie ik dat groene scherm van Asus weer,daarna komt hij gewoon op het inlog scherm van Vista en merk ik verder geen problemen.Aan de temperaturen ligt het niet want hij word amper idl 35graden en strest met prime zo een 54graden

Meestal betekend dit dat je hardeschijf aan het overleiden is.

Als je op start klikt en dan met rechts klikt op "Deze Computer" dan kun je kiezen voor "Eigenschappen" In het scherm wat je dan ziet, kun je kiezen voor het tabblad "Geavanceerd" Onderin bij het kopje "Opstart en herstelinstellingen" klik je op instellingen. Daar haal je het vinkje weg voor "Computer automatisch opnieuw opstarten"

Dit zorgt ervoor dat de computer niet automatisch opnieuw opstart nadat hij een foutmelding geeft. Nu kun je de foutmelding lezen waarop hij vastloopt.

Als je die code hier neerzet of op de foutmelding zoekt met google, dan kun je achterhalen waarom hij vast loopt.

Ok heb ik net uitgevoerd maar het kan geruime tijd duren hoor eer ik hier op terug kom want het gebeurd echt vrij zelden en dat is net het rare eraan vind ik.:confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan