gta
Gebruiker
- Lid geworden
- 1 jan 2006
Dinsdag was een goede dag normaal gesproken. Nieuwe laptop en zo. Middag kon ik nog op mijn MSN en mail. Dat was wel toen nog dat ik mijn moeder haar laptop even gebruikte. Dan in de avond ging ik mijn nieuwe laptop halen. Alles gaat goed tot ik mij wil in loggen op msn. Foute wachtwoord... Terwijl ik de juist in gaf. Dan maar via de hotmail (windows live), ook daar foute wachtwoord. Dan heb ik maar contact opgenomen met Microsoft Nederland via hun site. Waar ik nog steeds geen reactie heb op gekregen.
Gisteren heb ik opnieuw via hun site contact opgenomen. Vandaag probeer ik eens in te loggen. En nu krijg ik dat mijn windows id niet bestaat of onjuist is.
Dus ik ben mijn hotmail dus kwijt hoogstwaarschijnlijk. Ondertussen wacht ik nog steeds op reactie van microsoft nederland. Erg leuk want het is mijn email adres waar al mijn contact personen inzit. Gelukkig heb ik wel een aparte email adres waar de belangrijke dingen heen gaan. Aan mijn nieuwe laptop kan het toch niet liggen?
Gisteren heb ik opnieuw via hun site contact opgenomen. Vandaag probeer ik eens in te loggen. En nu krijg ik dat mijn windows id niet bestaat of onjuist is.
Dus ik ben mijn hotmail dus kwijt hoogstwaarschijnlijk. Ondertussen wacht ik nog steeds op reactie van microsoft nederland. Erg leuk want het is mijn email adres waar al mijn contact personen inzit. Gelukkig heb ik wel een aparte email adres waar de belangrijke dingen heen gaan. Aan mijn nieuwe laptop kan het toch niet liggen?