raar iets op mijn beeldscherm.

Status
Niet open voor verdere reacties.

woesj

Gebruiker
Lid geworden
13 sep 2012
hallo. ik zit nu al zoon 12 weken te kampen met een raar bolletje op mijn beeldscherm.

dit bolletje kan ik uitklappen in een groot veld. ( zoon soort veld die je normaal te zien krijgt bij CMD of CHKDSK )

ik heb alles al geprobeerd. systeem herstel heeft maar 2 dagen geholpen. ook mijn virus scanner ( AVG voorheen norton ) heeft ook niet gewerkt en kwam ook niet met een oplossing. ook CCleaner heeft niks gewerkt.

bolletje 1.PNGbolletje 2.jpg

hierbij de foto's

ik heb wind 7. een i3 prosses en 4 GB werkgeheugen.

ben ten einde raad. iemand ideeen..??

Hoi,

Welkom op Helmij.Nl,

Ik zou toch even voor de zekerheid deze eens draaien baat het niet schaden doet het zeker niet;)

hallo. bedankt voor je idee. superanti spyware heb ik al. maar die ander ga ik ook even downloaden. ik hou u op de hoogte.

m.v.g

beste modag. helaas was dit niet de oplossing. ik had er 2 gevonden die er nu uit zijn. pc gerestart en helaas zat hij er nog steeds. toch bedankt.

vraag

helaas is mijn vraag og steeds onbeantwoord gebleven. heet ieand nog ideeen..??

Bekijk via taakbeheer de processen eens die draaien en schakel processen uit welke je niet vertrouwt.

Op die manier zul je waarschijnlijk het proces wel vinden welke dit aanstuurt en kun je gerichter zoeken hoe je er vanaf kunt komen :)

Zolang je geen systeem-processen van het uitschakelt is er niks aan de hand.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan