raar klein icoontje op bureau blad

Status
Niet open voor verdere reacties.

groentje1

Gebruiker
Lid geworden
25 aug 2011
hallo

mijn probleem is namelijk dat er een raar klein icoontje op mijn bureau blad staat

ik kan er niets mee doen enkel vergraoten zo dat het een zwart kader wordt die ik niet kan wegkrijgen er staat ook niets in

wat is dit en hoe krijg ik dit van mijn bureau blad af

alvast bedankt voor de moeite

Klik onder je berichtvenster op geavanceerd en gebruik de paperclip in de werkbalk om je bestand te uploaden.

Zelf zou ik het niet weten, maar er komt wel iemand langs die wellicht een idee heeft.

lijkt erop dat het in je achtergrondfoto zit.
Verander je achtergrond eens

Heb je e.o.a. programma voor in en uit te zoomen of ergens anders een vergrootglas ingeschakeld?

Als je er rechts op klikt en eigenschappen kiest wat staat er dan?

Laatst bewerkt:
Sleep een snelkoppeling er eens in.. Wat gebeurt er dan?
Het ziet eruit als zo'n hok van het programma "Fences"

En als je via windows verkenner bureaublad opent, dan naar icoontje en eigenschappen kan dat ook niet ?? :(
Het kan ook zijn dat je ooit iets verwijdert hebt, maar icoontje is nu gebleven .... had je kort geleden een virus, of wat dan ook dat je haastig hebt verwijdert ??
Wat je nog kan doen is dat je LockHunter instaleert en op die manier kan je zien wat die bestand houd vast, en ook via Lock hunter kan je h'm verwijderen :thumb: Klik Hier !
---------------------------
P.S. In dit geval deze icoontje je weer via verkenner openen moet ...:(
sovlmh.jpg

Laatst bewerkt:
Ik ben dit wel eens vaker op het forum tegengekomen, volgens mij is dit van één of andere game. (Hoort trouwens in de processenlijst te staan, kijk eens)

Ik zoek nog even het forum af om die thread terug te vinden.

[edit]Ik kan 'm niet meer vinden :(.[/edit]

Laatst bewerkt:
jo z1 had het goed het was indd een game namelijk gta 4

het staat er enkel als dat open staat bedankt allemaal

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan