ciske de rat
Verenigingslid
- Lid geworden
- 10 jun 2003
om het verhaal kort te houden
oude systeem
cpu Q6600 (2,4GHz)
moederbord gigabyte ep45-ds3
geheugen 2x 2 gig kit
video kaart ati radeon hd 3450 512mb
os windows7
draaiende tot half april tot ik een nieuwe video kaart gekocht heb
om precies te zijn de gigabyte gv-R5570C- 1GI
deze heb ik toen de tijd verwisseld zonder eerst de software van de oude kaart te verwijderen
ik heb toen de tijd de cd er in gedaan software er over heen gezet en klaar draaiende goed
tot vorige week blauwe schermen met de code
bcccode 116
tot mijn verdriet heb ik toen windows 7 op nieuw moeten instaleren
maar nu komt het ik installeer de driver die ik bij d e kaart heb mee gekregen
dan komt het ik kan in eens mijn 17 ich xerox type XA7-17i dvi
kan ik niet meer de resolutie veranderen van 460 bij 680 dit blijft zo
2de scherm een packardbell tft 15 ich kan ik dan tot de resolutie 1024 bij 768
ik heb zelfs de drivers van internet af gehaald ook hier blijf ik het probleem houden
bij windows xp precies eende
tot op idee kwam om bij een maat de kaart in zijn pc te gooien en deze met de cdrom geinstalleerd niks aan het handje
dus vandaag weer aan de gang als ik mijn oude kaart uit de kast haalt om te kijken of mijn mbo een probleem heeft kom ik tot de ontdekking dat alles gewoon werkt resolutie veranderen maar niks uit alles doet het zodra ik de nieuwe kaart er in gooi dan heb weer het zelfde probleeem
rara wat kan dat zijn
maat zijn pc draait onder vista
wat heb ik nog meer gedaan contact gezocht met de fabrikant techi dienst ik een buitenlandse meneer aan de lijn
die niet erg veel wist maar hij had de oplosssing
hij heeft mobo en video kaart besteld en hij gaat teste en kijken wat het er fout kan zijn
hij heeft met mijn ook het bios gerest en ge update ook dit kwam niet tot de oplossing
heeft iemand de oplossing voor mijn
oude systeem
cpu Q6600 (2,4GHz)
moederbord gigabyte ep45-ds3
geheugen 2x 2 gig kit
video kaart ati radeon hd 3450 512mb
os windows7
draaiende tot half april tot ik een nieuwe video kaart gekocht heb
om precies te zijn de gigabyte gv-R5570C- 1GI
deze heb ik toen de tijd verwisseld zonder eerst de software van de oude kaart te verwijderen
ik heb toen de tijd de cd er in gedaan software er over heen gezet en klaar draaiende goed
tot vorige week blauwe schermen met de code
bcccode 116
tot mijn verdriet heb ik toen windows 7 op nieuw moeten instaleren
maar nu komt het ik installeer de driver die ik bij d e kaart heb mee gekregen
dan komt het ik kan in eens mijn 17 ich xerox type XA7-17i dvi
kan ik niet meer de resolutie veranderen van 460 bij 680 dit blijft zo
2de scherm een packardbell tft 15 ich kan ik dan tot de resolutie 1024 bij 768
ik heb zelfs de drivers van internet af gehaald ook hier blijf ik het probleem houden
bij windows xp precies eende
tot op idee kwam om bij een maat de kaart in zijn pc te gooien en deze met de cdrom geinstalleerd niks aan het handje
dus vandaag weer aan de gang als ik mijn oude kaart uit de kast haalt om te kijken of mijn mbo een probleem heeft kom ik tot de ontdekking dat alles gewoon werkt resolutie veranderen maar niks uit alles doet het zodra ik de nieuwe kaart er in gooi dan heb weer het zelfde probleeem
rara wat kan dat zijn
maat zijn pc draait onder vista
wat heb ik nog meer gedaan contact gezocht met de fabrikant techi dienst ik een buitenlandse meneer aan de lijn
die niet erg veel wist maar hij had de oplosssing
hij heeft mobo en video kaart besteld en hij gaat teste en kijken wat het er fout kan zijn
hij heeft met mijn ook het bios gerest en ge update ook dit kwam niet tot de oplossing
heeft iemand de oplossing voor mijn