Raar probleem met de prullenbak.

Status
Niet open voor verdere reacties.

SeikoF

Gebruiker
Lid geworden
21 mei 2002
Berichten
92
Hallo allemaal,

Een uurtje geleden bij het opstarten verdween de prullenbak opeens maar na systeemherstel te hebben gedaan was ie weer terug. Maar goed , ik kan de prullenbak opeens niet meer op normale wijze openen, om hem te openen moet ik eers met links erop klikken (zodat dat menutje komt maar er staat geen tab openen meer bij :S) daarna moet ik 2 x met rechts op de prullenbak klikken en dan opent ie pas ) normaal hoef ik maar 1 keer te klikken als ik dat handje ziet.. en dan opent ie direct net als elke andere map maar nu blijkbaar niet meer. Het blijkt ook dat als ik de prullenbak afsluit het pictogram toch donker blijft alsof je er op klikt terwijl dat niet zo is :confused: het is geen Groots probleem maar toch wel vervelend ik hoop dat iemand misschien een oplossing weet hiervoor.

(Windows Xp professional service pack 1)

Alvast bedankt


GreaTz..

SeIkOF
 
Laatst bewerkt:
Is dit alleen bij de prullenbak of ook bij andere applicaties? En heb je Norton AV, want die verandert de prullenbak (gedeeltelijk)?
 
hi

nee dit is alleen bij de prullenbak zo, ik heb norton antivirus maar die heb ik er al 3 maanden op staan en zo te zien heeft ie nooit iets veranderd bij de prullenbak of een probleem opgeleverd.

5837.jpg


(op het plaatje zie je dat het pictogram donker is terwijl er niet op is geklikt)

thanx
 
Laatst bewerkt:
ik zou een hijackthis log maken en plaatsen op dit topic.Wel even goed doorlezen waarschijnlijk kom je er zo vanaf.
 
heb ik gezien SeikoF volgens mij heb je een hoop troep op je pc.
even afwachten tot je aan de beurt bent.
 
Laatst bewerkt:
Het prullenbak probleem is in iedergeval opgelost, bij het afspeuren van wat forums kwam ik een reg filetje tegen die mijn prullenbak weer fixte, nu nog afwachten wat de hijack analyse voor uitkomst geeft. :)

Voor de mensen die het zelfde prullenbak probleem hebben dit is de link naar het reg filetje. :)

http://users.pandora.be/DeWally/recycbin-2.reg


Greetings

Seikof..
 
Laatst bewerkt:
fijn dat je het opgelost hebt.denk dat die prullebak wel goed was gekomen na die hijackthis fix.:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan