Raar probleem met Norton Firewall....

Status
Niet open voor verdere reacties.

profpc

Verenigingslid
Lid geworden
23 dec 2003
Hallo,

Mijn Kazaa Lite K++ deed de laatste tijd raar, en na lang zoeken heb ik het probleem gevonden...
Het probleem ligt nu bij Norton Personel Firewall.
Wat er aan de hand is, is als ik bij handmatige programmabeheer kijk, dan staat alles toegestaan voor Kazaa. Als ik Kazaa dan opstart maakt hij geen verbinding. Maar als ik dan bij de firewall zelf op alles toestaan zelf druk, doet Kazaa het ineens. Dit moet ik dus de hele tijd doen. ( is zeer vervelend) Wie weet wat ik hier tegen moet doen??

In die lijst van toegestane en niet toegestane programma's, heb je denk ik toch iets over het hoofd gezien. Wellicht heb je alles voor kazaa geaccepteerd staan, maar er is dan toch nog een dingetje in die lijst die niet op geaccepteerd staat. Je moet denk ik gewoon ff uitproberen welke dit is. Ik heb zelf geen Norton Firewall.. maar hopelijk heb ik je een beetje op weg geholpen.

Nee, dat zal het niet zijn, want die van kazaa zijn (die ik dus opnieuw moet alles laten toestaan) als ik die alles toe laat staan doet hij het weer, dus is er geen ander iets wat ik moet aanklikken. Anders doet hij het helemaal niet...;)

Gooi alles van KaZaa eens weg uit de toegestane programma's van Norton Firewall.
Nu start je Kazaa. Norton reageert en jij geeft toestemming plus dat je het vinkje zet dat het voorgoed is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan