raar probleem met videokaart

Status
Niet open voor verdere reacties.

dirk 078

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
1 jul 2010
goeiedag ik heb f fenn vraagie ik heb een Nvidia 9300GE maar afgelopen dinsdag starte ik me pc op en wou ik ff een potje anno spelen maar die reageerde heel erg schokkerig en raar letter die vervormde rare blokjes in het scherm etc dus ik ging ff kijken wat er mis was en nu bleek mijn computer mijn videokaart in eens als een video kaart te herkennen die ik helemaal niet heb een Nvidia 7050 Nforce610I nu heb ik geprobeert mijn computer met systeem herstel terug te zetten maar dat werkt niet meer heeft iemand enig idee hoe dit komt en hoe ik mijn computer weer mijn normale videokaart kan laten herkennen?

alvast bedankt dirk

hoi gino thnx voor je reactie met de drivers heb ik alles al geprobeerd maar hij blijft aangeven adat ik een andere video kaart heb dan dat ik heb in het bios heb ik nog niet gekeken ik weet nooit cker of ik dat ook wel moet doen ben namelijk een flinke rookie op computer gebied :P mmaar zou is kijken dan :)

hoi gino thnx voor je reactie met de drivers heb ik alles al geprobeerd maar hij blijft aangeven adat ik een andere video kaart heb dan dat ik heb in het bios heb ik nog niet gekeken ik weet nooit cker of ik dat ook wel moet doen ben namelijk een flinke rookie op computer gebied :P mmaar zou is kijken dan :)

Beste dirk,
Hmm vreemd dat Nvidia dat zegt. Weet je zeker dat je het goede model nummer hebt? Voor de zekerheid: Download GPU-Z

De optie in de BIOS kan er ongeveer zo uitzien:

gheheh nou ik heb ut geprobeerd maar krijg het niet gedaan ik heb geprobeerd mn oude nvidia drivers te deinstaleren maar hij geeft een fout aan bij het deinstaleren
fout 20 :S kwee niet of jij er wat aan hebt maar ik wordt gek ik wil anno spelen :P
maar het klopt gewoon niet ik kan er niet tegen dat ik niet weet wat ik moet doen :evil: ik denk da tik mn pc maar ga nuken dan :P

gheheh nou ik heb ut geprobeerd maar krijg het niet gedaan ik heb geprobeerd mn oude nvidia drivers te deinstaleren maar hij geeft een fout aan bij het deinstaleren
fout 20 :S kwee niet of jij er wat aan hebt maar ik wordt gek ik wil anno spelen :P
maar het klopt gewoon niet ik kan er niet tegen dat ik niet weet wat ik moet doen :evil: ik denk da tik mn pc maar ga nuken dan :P

Kom kom we geven de hoop zo snel niet op ;),

Kan je misschien een Screenshotje maken van de foutmelding en hem hier even posten?

Ook kan het zijn dat de video kaart te zwak is voor het spel. Maar dat denk ik niet want ik heb een Nvidia 7300GT en ik draai Call of Duty Modern Warfare 2

Mvg Gino

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan