Dit is de oplossing die men mij van een ander forum heeft gegeven!
De beschrijving mocht ik hier plaatsen van het forum "computergek"
Dit is een algemene bug waar niet echt een goede oplossing voor is. Je kan via het het windowsregister proberen om de "ShowInfoTip" uit en weer in te schakelen, dit lost het probleem op in de meeste gevallen. Bij de volgende handeling moet je iets wijzigen in het windows register, echter raad ik je dit alleen aan als je weet wat je doet, een wijziging bij een verkeerde registersleutel kan immers voor problemen zorgen met windows.
Klik op start en en selecteer uitvoeren, typ daar "regedit" in en klik "ok". Je komt nu in een scherm met aan de linkerkant allerlei mappen, ga naar de volgende map: HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Advanced en zoek daar de sleutel "ShowInfoTip". Klik met je rechtermuisknop op deze registersleutel en selecteer "wijzigen", nu opent zich een klein scherm, normaal zou er onder "waardegegevens" 1 ingevult moeten staan, verander dit naar 0.
Om het terug te herstellen herhaal je de handeling van hierboven maar zet je de waarde onder "waardegegevens" niet op 0 maar terug op 1.
Lucia