Raar probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

lucia1

Gebruiker
Lid geworden
3 sep 2003
Hoe komt het, dat sedert enige tijd bij mij de gele tekstuitleg van b.v. start of de klok enz. ACHTER de Taakbalk zit?
Normaal gesproken kun je die voor de taakbalk lezen.

Vast bedankt voor alle hulp,

Lucia

Maar dat zou ook wel eens kunnen komen omdat ik 98se heb....... (lees net dat we in een XPtopic zitten)

:o :o :o

Mooi dat ik dit zie! Ik had ook last van verstoppende tekstballonnetjes en ik gebruik ze wel eens als ik wil kijken hoe het DAP vergaat... Ik maakte er eigenlijk geen probleem van, maar nu ik het niet meer heb is het wel fijn!

TNX, Pieter!

EDIT: in het nederlands staat er: 'De volgende overgangseffecten voor menu's en knopinfo gebruiken', als je dit tenminste bedoelt, Lucia.

Laatst bewerkt:
Dit is de oplossing die men mij van een ander forum heeft gegeven!
De beschrijving mocht ik hier plaatsen van het forum "computergek"

Dit is een algemene bug waar niet echt een goede oplossing voor is. Je kan via het het windowsregister proberen om de "ShowInfoTip" uit en weer in te schakelen, dit lost het probleem op in de meeste gevallen. Bij de volgende handeling moet je iets wijzigen in het windows register, echter raad ik je dit alleen aan als je weet wat je doet, een wijziging bij een verkeerde registersleutel kan immers voor problemen zorgen met windows.

Klik op start en en selecteer uitvoeren, typ daar "regedit" in en klik "ok". Je komt nu in een scherm met aan de linkerkant allerlei mappen, ga naar de volgende map: HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Advanced en zoek daar de sleutel "ShowInfoTip". Klik met je rechtermuisknop op deze registersleutel en selecteer "wijzigen", nu opent zich een klein scherm, normaal zou er onder "waardegegevens" 1 ingevult moeten staan, verander dit naar 0.

Om het terug te herstellen herhaal je de handeling van hierboven maar zet je de waarde onder "waardegegevens" niet op 0 maar terug op 1.

Lucia

Lucia,
Ik heb die tip opgevolgd, het is nu nog gekker. Het werkt soms heel even...... .
Allemaal niet erg, maar wel raar.

Bij mij werkt het goed, en ik heb net de computer opgestart en alles is nog steeds oke.

Lucia

Hoy,

Wat ook wel eens helpt, gewoon een keer met de linker muisknop op de taakbalk klikken.

Ja. Maar ik word er nou niet goed uit wijs of het te verhelpen is op win98se.

:confused:

Laatst bewerkt:
Welke versie?

Voor de mensen die daar gepost hebben was het probleem verholpen met versie 2.2.

Groetjes,

Pieter

Heb ik ook, maar het maakt niets uit.
Laten we hier maar afsluiten want we zitten in een XP-topic. Echt storend is het nl. niet. Bedankt voor de moeite, Pieter.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan