raar probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik antwoordde op het feit dat jij "een antwoord op je probleem wilde", het probleem dat regscrub te veel had verwijdert, ik zeg dat je in regscrub een functie "restore" of iets dergelijks hebt, waarmee je die registeringangen terug kan zetten, zodat je de laatste poetsbeurt met regscrub ongedaan kan maken.

Het programma Regcleaner zoekt ook naar slechte/ongeldige registeringangen en is dus hetzelfde als regscrub. Ook daar is er een restore knop.

ja maar dan kan ik beter geen enkel programma hebben wat me register opschoont want dan heb ik weer problemen met journaal viuwer het enigste wat ik kan doen is jornaal viuewer verwijderen en niet meer die update binnehalen

Tja, het herinstalleren zou een werkje zijn...

Open Regscrub en duw op de "restore" knop bovenaan, is het na de laatste keer dat je regscrub gebruikte dat de fouten begonnen, dan klik je op de bovenste backup in de lijst en dan "restore selected backup". Start opnieuw op en kijk of je problemen weg zijn, zoniet doe je het weer opnieuw met de bovenste backup (was daarjuist de 2de bovenste) en start je opnieuw op. Lukt dit niet, dan ga je dingen moet en herinstalleren om de registeringangen terug te krijgen.

Succes ermee, James..

maar dat heb ik al geprobeerd maar het probleem is dat als ik het prgramaa weer laat zoeken kom hij weer die journaal vuewer tegen en dus kan het best geen die update journaal viuewer niet meerpakken van de windows site

Ik weet niet of alle regcleaners hetzelfde werken, daar ken ik niets van, misschien wachten op iemand anders?

Iemand die weet hoe je op een makkelijke manier alle windows journal viewer registeringangen kan overslaan in een regcleaner?

ik weet ook niet wat ik met journaal dingens moet doen anders zet ik heb gewoon bij de windows uptdade als verborgen en pakt hij hem niet meer is het makkelijks

mar bedankt voor de moiete en de tijd

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan