Raar probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gaarman

Gebruiker
Lid geworden
13 dec 2004
Sinds een paar weken heb ik ene probleem met mijn internet verbinding.
Ik speel een aantal games online waaronder World of Warcraft en Counter strike source.
Zodra ik inlog op de server van een van die spellen dan krijg ik gelijk een disconnect soms pas na een paar minuten.
Maar het rare is, mijn internet verbinding valt ook helemaal weg. Op alle pc's in het huis is er dan voor ongeveer 1 minuut geen internet meer.
Ik heb echt alles geprobeerd, andere router, nieuwe netwerkkaart, nieuwe firmware en nieuwe drivers.
Mijn netwerkkaart instelling op verschillende manieren geconfigureerd, poorten geopend, mijn firewall uitgeschakeld.
Ik heb planet adsl en ik heb ook contact gehad met planet maar na 20 minuten aan de telefoon wisten zij het ook niet meer.
Mijn router is een Speedtouch 546.
Internetten en iets downloaden gaat zonder problemen, enkel als ik een game ga spelen of bij sommige online programmas zoals Ventrilo en xfire krijg ik een DC.

Ik zit al een maand met dit probleem en ik weet het niet meer... plz kan iemand mij helpen.

Bij voorbaat dank.

gaarman

hebben ze op een of andere manier je ip niet geblokeerd.......waar door andere DNS servers ook even moeilijk doen....:8-0:

Hmm geen idee, ik zal het eens nagaan.

Bedankt voor je reply ieder geval =)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan