Raar probleem!

Status
Niet open voor verdere reacties.

ruudajax1

Gebruiker
Lid geworden
3 sep 2001
Ik heb een raar probleem,als ik de computer start,dan draaien de fan"s wel,zowel van de voeding,processor en gewone fan,maar zodra ik de HD aansluit,draait de computer even,alleen de fan"s dus en na 30 sec. gaat alles op stop!Zit al een paar uur alles te controleren,maar nu zit ik even vast.Graag nog wat tips!

afz. ruud:(

heb jij ook al geprobeerd een andere stekker? of voeding? En is het een oude of een nieuwe pc? Wat voor voeding is het; 350 watt? wat zit er allemaal in je pc. Ik denk dat je voeding te heet word maar dat lijkt me raar...

Alles werkt volgens u maar met de hd niet.
Wat is de reden waarom je dat aan het doen bent? Is je pc plotseling uitgevallen of wat?
Wat heb je het laatst gedaan?
Is je pc gecrasht of wat?

meer gegevens

Het is de computer van de buurman,hij heeft een poosje hier gestaan om na te kijken en schoon te maken enz.,verder geen probleem,toen deed hij het prima!
Hij heeft hem v/d week opgehaald,komt thuis en de computer deed helemaal niets meer.
Dus nu staat hij weer hier.
Ik heb een andere voeding aangesloten,die had ik nog liggen,daar doet hij tenminste nog iets mee,maar zodra ik de HD schijf onder "stroom",zet schakeld hij gelijk dus uit,het lijkt of de 'stroom",spanning,geblokeerd wordt,zodra je iets aansluit!
voeding is 300 watt

hopelijk komen we nu achter het probleem!

afz. ruud

Gebruik eens een andere flatkabel voor die hd.
Werk het nu ook niet dan ontkoppel eens alles en begin eens alleen met de hd in de pc aante sluiten.

niets helpt

Heb een andere flat-kabel gebruikt,alles is verder afgekoppeld,dus ik sluit alleen de hd aan en pats alles stopt er weer mee,de voeding is verder goed,controle gedaan op een andere computer
contole lampje op moeder bord brandt groen,dat hoort zo,dus ja,zeg het maar,ik weet het effe verder niet meer

ruud

Heb je soms nog een andere hd liggen om te testen, het kan zijn dat die hd stuk is.

yes,gelukt

Ik heb nog een andere voeding gepakt,en deze pakt de computer wel,dus alles loopt nu weer goed.
wel vreemd,maar ja,weer wat geleerd
allemaal bedankt voor de tips en reactie"s

ruud

Gooi alles wat in het verleden stuk is geraakt onmiddellijk weg in plaats van te bewaren.
Ge ziet maar wat een ellende dit kan veroorzaken.
Goed dat het gelukt is en je buurman zal wel blij zijn als alles terug goed werkt.
Eind goed al goed.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan