Raar Systeem

Status
Niet open voor verdere reacties.

mlexter

Gebruiker
Lid geworden
19 nov 2002
He Allemaal ik heb een probleem (anders was ik hier niet)

Als ik mijn computer aanzet dan blijft hij lang hangen bij het detecteren van schijven.
en als hij daar is doorgekomen dan duur het heeeeeeeell lang totdat windows opstart.
als ik dan de reset button gebruik doet hij het gewoon weer goed.

nou heb ik goed zitten kijken en viel me op als ik hem aanzet dat hij mijn sata schijf niet herkent , als ik dan de reset button intoets herkent hij hem wel

even voor de duidelijkheid

de master schijf is een ide
de 2de schijf is een sata

heeft het altijd goed gedaan zo maar sins kort doet ie zo raar en kan me niet herrineren wat er anders is . heb hem al open gehad en op een andere sata poort gezet maar maakte niets uit .

iemand een idee wat dit kan zijn

BVD

Alex

Staat in de Bios soms de Cdrom als eerst Boot? Op disabled zetten,en HD als eerste.

Hallo

Je vermeld geen merk / typenr / ouderdom van ook maar iets van uw "mijn computer".

Het meest logische antwoord gezien de geleverde info is ... een voeding die de benodigde opstartstroom niet kan leveren .

Peter

Hallo

Je vermeld geen merk / typenr / ouderdom van ook maar iets van uw "mijn computer".

Het meest logische antwoord gezien de geleverde info is ... een voeding die de benodigde opstartstroom niet kan leveren .

Peter

hij is vrij nieuw ststeem is ongeveer 1.5 jaar oud de harde schijf he ik pas 2 maanden een maxtor 200gig de voeding is een coolmaster 500watt
ik heb al het een en ander overgeprikt maar helpt niet
ook de dvd drives er afgehaald maar dat werkt ook niet
snap er niks meer van

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan