Raar verhaaltje

Status
Niet open voor verdere reacties.

sjim

Gebruiker
Lid geworden
22 nov 2002
Berichten
34
Dag beste mensen,

Ik kan sinds kort geen verbinding meer maken met het internet. (adsl verbind)
Gisteren was ik verbonden met het internet en toen kreeg ik op het scherm een melding dat ik windowns kon upgraden via de telefoon. Ik moest naar een 0800 nummer bellen (België). Daar moest ik dan, via de toetsen van de telefoon, een 42- cijferige code intikken. Deze code verscheen op het scherm van mijn pc.

Windowns startte opnieuw op, maar anders als vroeger. Ander geluid enzo.

Nu kan ik geen nieuwe verbinding meer maken. Ik krijg steeds de fout 711: Kan remote acces connection maneger niet laden. Configuratieprobleem verhindert maken verbinding.

Wie kan me helpen? ben radeloos! Windowns opnieuw installeren?

ALvast merci
 
nou ik zou maar proberen om systeemherstel te doen!
even teruggaan toen alles goed was!
 
Er is geen herstelpunt meer om naar terug te keren :(
 
dan denk ik dat je alles moet verwijderen van adsl verbinding, en software, en opnieuw moet installeren, met de software die je van de adsl provider hebt gehad!
 
Heb ik al gedaan. Maar vroeger stond er in windows xp bij start. Verbinding maken en daar stonden dan de verschillende verbindingen. Ook dit is nu weg !!!

Kan gewoon geen verbinding maken. Kan het een virus zijn?
 
Hmmzz, wel heel erg vreemd, windows updaten via de telefoon?
Dit gebeurd normaal gesproken gewoon via internet.
Hacker, worm, trojan....???
 
Volgens mij moet jij eens HEEL dringend met je internetprovider (belgacom of wanadoo?) bellen en exact uitleggen wat er gebeurd is. Dit is wel heel raar. Beter voorkomen dan genezen. Trouwens waarom updaten als alles naar behoren werkt?

Nogmaals, ik vind je verhaal op zijn minst HEEL verdacht, en daarom zo snel mgl contact opnemen met je provider, misschien nu direct indien ze een 24u service geven...
 
het is waarschijnlijk spyware geweest wat er op je pc kwam! dat gebeurd zo vaak, maar daar moet je nooit op ingaan!altijd gelijk wegklikken! je zou je pc eens kunnen scannen online, maar dan moet je wel op internet kunnen, met die pc www.housecall.nl
het is nu moeilijk aan te geven wat er mis is?
je moet in ieder geval zorgen dat je alle instellingen opnieuw op je pc zet. ik zelf zou even een backup maken van bestandjes die niet weg mogen! en m,n pc dan opnieuw, formatteren, en weer installeren, of je moet toch proberen alle instellingen opnieuw in de pc te zetten! suc 6 ik hoor het wel!
 
Bedankt voor de reacties. Ik ga morgen formatteren en de pc cleanen. Hou jullie zeker op de hoogte !!!
 
Heb format gedaan en alles werkyt terug. Van de provider nog niks gehoord!!!

Allemaal nogmaals merci
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan