Raar!!

• Onderwerp starter Onderwerp starter @xa
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

@xa

Gebruiker
Lid geworden
21 apr 2001
Ik heb vandaag weer eens wat nieuws, als ik naar C:\ Programfiles ga staat er een "muzieksleutel" rechtsonder op mijn scherm!!. En wat nog erger is staat in de linker kolom bovenaan " MUZIEKTAKEN " daar staan normaal 3 vermeldingen te weten, 1: Systeemtaken, 2: Bestands - en maptaken 3: Andere locaties. dat zijn van die tabladen wat naar beneden uitschuiven als je op het pijltje klikt. Wat heb ik nu weer aan de hand.

Groetjes, Jo.

Ik snap er niet veel van wat je probeerd uit te leggen, maak anders even een screenshot. :confused:

Of druk op "Mappen" boven in het scherm (een icoontje). Maar dat bedoel je denk ik niet :rolleyes:

Mapopties

Ga is naar:

Extra (bovenin) » Mapopties » 'Zie bijlage'.

Bijlagen

• mapopties.jpg
    mapopties.jpg
    35,7 KB · Weergaven: 67
Geplaatst door @xa
Ik heb vandaag weer eens wat nieuws, als ik naar C:\ Programfiles ga staat er een "muzieksleutel" rechtsonder op mijn scherm!!. En wat nog erger is staat in de linker kolom bovenaan " MUZIEKTAKEN " daar staan normaal 3 vermeldingen te weten, 1: Systeemtaken, 2: Bestands - en maptaken 3: Andere locaties. dat zijn van die tabladen wat naar beneden uitschuiven als je op het pijltje klikt. Wat heb ik nu weer aan de hand.

Groetjes, Jo.

Windows denkt dat Program Files een map is voor muziekopslag..

Verhelp dit zo:
Beeld, "deze map aanpassen", Type map: Documenten.

Geplaatst door XP_PC
Windows denkt dat Program Files een map is voor muziekopslag..

Verhelp dit zo:
Beeld, "deze map aanpassen", Type map: Documenten.
:o

hallo mededenkers, ik heb heb het volgende aan de hand. Als je normaal op de map ProgramFiles gaat staan en klik op rechtermuis eigenschappen, dan krijgt je 3 tabbladen tezien. Nou ik heb er maar 2 staan, Algemeen en Delen de derde Aanpassen is er niet meer!! en die tip over > Beeld > deze map aanpassen > Type Documenten!! de tekst deze map aanpassen die zie ik niet staan. Als ik op beeld ga staan krijg ik alle opties voor werkbalken aan te passen en te schikken opnaam e.d.

Groetjes, Jo.

Ja.. Dit probleem komt de laatste tijd vaker voor.

Ik heb een oplossing voorbij zien zweven maar of ik díe terug kan vinden :o.

Geplaatst door Withaar
De map staat ook op read only rechten en als je die verwijderd zet XP die automatisch weer terug.
Ik vermoed dat een deel van het probleem is, zonder schrijf rechten op de map kun je ook niets veranderen.

Hier een linkje waar mogelijk een oplossing tussen staat (helaas behoorlijk veel en in het Engels zodat het mij ook wat tijd kost om te kijken of er een echte oplossing bij staat, wie kijkt even mee? :) )
\

Maar de oplossing is niet gegarandeerd... Aldaar zijn we er ook niet uitgekomen.

Succes!

Raar maar waar

Hoi, ik krijg het probleem niet opgelost ook niet als ik terug ga in de tijd!!. Ik mis gewoon dat derde tabblat met aanpassen waar ik Documenten op kan instellen maar helaas dat gaat niet dat is weg, ben in de enige die met een muzieksleutel in zijn programfiles zit en met die linkerkolom met de melding: muziektaken wat niet is weg te krijgen.

Groetjes, Jo.

Bijlagen

Hoi, er staan inderdaad maar 2 tabbladen bij eigenschappen van Programfiles op C:\ dit is orgineel. Wel als je een map heb gemaakt van programfiles op D:\ dan heb je wel 3 tabbladen waar je dat op doumenten kunt zetten, en daar zit nou juist het probleem waar nu in te stellen??.

groetjes, Jo.

Hallo mededenkers, het probleem is opgelost door een tip/advies van een ander forum lid waar ik ook mijn vraag had gesteld waarvoor mijn dank aan "Hunter".
Het probleem is als volgd te verhelpen: Probeer eens in de Windows-verkenner >> Extra >> Mapopties >> tabblad Weergave >> Alle mappen herstellen, of nadat je de instelling voor een andere partitie even hebt veranderd en weer teruggebracht >> Op alle mappen toepassen. Na dit te hebben toegepast was het probleem verholpen, ik hoop bij deze weer overige forum bezoekers met het zelfde probleem te kunnen helpen met deze bijdrage tot een oplossing.

Groetjes, @xa.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan