Raar!!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

gebruiker220

Banned
Lid geworden
19 jan 2002
Berichten
967
Ineens heb ik dit met post binnen halen!!!!!:evil:




Ligt dat aan mij of?????





Er is een probleem opgetreden tijdens het aanmelden bij de e-mailserver. Uw wachtwoord is geweigerd. Account: 'POP3.hetnet.nl', Server: 'POP3.hetnet.nl', Protocol: POP3, Reactie van server: '-ERR No connection could be made because the target machine actively refused it.', Poort: 110, Beveiligd(SSL): Nee, Serverfout: 0x800CCC90, Foutnummer: 0x800CCC92
 
Ik heb vandaag al enkele vragen voorbij zien komen met betrekking tot de e-mail service van Het Net.
Volgens mij hebben ze vandaag wat problemen met de servers daar.

Geduld is de oplossing, vrees ik.
 


Dan zal het deze melding moeten zijn want ik woon niet bij die andere in de buurt.
Kan dat?

Onderwerp: Spoed onderhoud mailplatform HetNet (update 2)
Tijdstip Melding: 24-11-2005 20:07
Korte uitleg: Wegens onderhoud kan u op 24-11-2005 tussen 18:40 en 20:00 vertragingen ondervinden bij het versturen en/of ontvangen van e-mail. Gedurende korte periodes zal het eventueel ook niet mogelijk zijn e-mail op te halen. Er zal geen e-mail verloren gaan, eventueel vertraagde e-mail wordt op een later tijdstip afgeleverd. Onze excuses voor dit ongemak.
 
geplaatst door gebruiker220
kan dat?
zou best kunnen. ;) maar veel storingen meldt hetnet pas nadat ze zijn opgelost...

ikzelf zit gelukkig al lang niet meer bij hetnet... (heb daar één jaar een adsl-abonnement gehad en vond het een regelrechte ramp).
 
Geplaatst door buffy

Zou best kunnen. ;) Maar veel storingen meldt HetNet pas nadat ze zijn opgelost...

Ikzelf zit gelukkig al lang niet meer bij HetNet... (heb daar één jaar een adsl-abonnement gehad en vond het een regelrechte ramp).

Ik zit met mijn hoofdaccount bij zonnet versatel en dat gaat prima , alleen gebruik ik soms nog hetnet account en dat is nu dus even $%#$##
 
Het is al vanaf gisteren dan wel, dan niet emailstoring, net ook nog. Heb daar een 'slapend' email-accountje.

Zelfde melding dus als Bart: Er is een probleem opgetreden tijdens het aanmelden bij de e-mailserver. Uw wachtwoord is geweigerd. Account: 'pop3.hetnet.nl', Server: 'pop.hetnet.nl', Protocol: POP3, Reactie van server: '-ERR No connection could be made because the target machine actively refused it.', Poort: 110, Beveiligd(SSL): Nee, Serverfout: 0x800CCC90, Foutnummer: 0x800CCC92

Zal wel weer goed komen, duurt alleen even...;)
 
Geplaatst door gezina
Het is al vanaf gisteren dan wel, dan niet emailstoring, net ook nog. Heb daar een 'slapend' email-accountje.

Zelfde melding dus als Bart: Er is een probleem opgetreden tijdens het aanmelden bij de e-mailserver. Uw wachtwoord is geweigerd. Account: 'pop3.hetnet.nl', Server: 'pop.hetnet.nl', Protocol: POP3, Reactie van server: '-ERR No connection could be made because the target machine actively refused it.', Poort: 110, Beveiligd(SSL): Nee, Serverfout: 0x800CCC90, Foutnummer: 0x800CCC92

Zal wel weer goed komen, duurt alleen even...;)


oke weet ik dat.
afw8-en.:confused: :thumb:


bedankt allen weer.
 
he ***lo...

He vriend kun je nu helemaal niets zelf!!!!!!!

:p :p :p :p

Dat had ik van jou niet verwacht.....hihhihhihi:love:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan