raare strepen

Status
Niet open voor verdere reacties.

ido435

Gebruiker
Lid geworden
10 nov 2010
hallo
ik had om ±13:00 ineenkeer zwartscherm toen werdt het normaal en ongeveer 30 sec later kreeg ik te zien dat mijn beeldscherm geen berijk meer had en dus is uitgeschakeld
en toen had ik mijn pc op nieuw opgestart en toen kreeg ik overal strepen ( ook met opstarten en veiligemodes ook) elke keer als ik mijn pc opstart krijg ik dit
eerder had ik ook al blauw scherm afentoe vedder had ik er geen last van maar nu heel erg :(
druk op de link
http://www.youtube.com/watch?v=WrCn6qGsqaY
ik weet niet zeker als dit wel mag en als deze vraag hier tuishoord

p.s mijn computer maker weet het ook niet anders moet ik hem wegbrengen jullie zijn echt mijn laatste hoop
p.s2 ik weet niet welke soort driver we hebben maar we maken gebruik van nivida

alvast bedankt

Laatst bewerkt:
Als ik zou moeten gokken op basis van je verhaal en het filmpje dan zou ik voor 99,9% gokken op een overleden videokaart.
Leen er één van iemand of leen er één (een simpel oud kaartje) van de winkel waar je uiteindelijk de definitieve nieuwe gaat kopen indien je huidige kaart idd. kapot is. Plaats 'm en als alles weer oké is, dan breng je het probeerkaartje terug en schaf je in de winkel waar je het leenkaartje meekreeg de nieuwe aan.

Natuurlijk kan het ook de monitor zijn, je zal moeten testen met een andere om het e.e.a. uit te sluiten. Ik vermoed dat je vraag hier niemand in de weg zal staan al zal uiteindelijk blijken of het een Windows probleem was of juist een videokaart(of monitor)probleem (in het laatste geval staat de vraag verkeerd).

Laatst bewerkt:
Als ik zou moeten gokken op basis van je verhaal en het filmpje dan zou ik voor 99,9% gokken op een overleden videokaart.
Leen er één van iemand of leen er één (een simpel oud kaartje) van de winkel waar je uiteindelijk de definitieve nieuwe gaat kopen indien je huidige kaart idd. kapot is. Plaats 'm en als alles weer oké is, dan breng je het probeerkaartje terug en schaf je in de winkel waar je het leenkaartje meekreeg de nieuwe aan.

Natuurlijk kan het ook de monitor zijn, je zal moeten testen met een andere om het e.e.a. uit te sluiten. Ik vermoed dat je vraag hier niemand in de weg zal staan al zal uiteindelijk blijken of het een Windows probleem was of juist een videokaart(of monitor)probleem (in het laatste geval staat de vraag verkeerd).

ik heb een andere monitor geprobeerd en het is begeleken dat mijn video kaart de geest heeft beweven
bedankt voor jullie hulp ik ben de computermaker wel als ik er 1 kan lenen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan