Rabo bankieren valt uit.

Status
Niet open voor verdere reacties.

hiwema

Gebruiker
Lid geworden
13 okt 2003
Hellup,
Als ik in mijn rabotelebank. prog. mijn spaarrek opvraag, gaat alles goed, maar vraag ik 1 van de andere rek. op, dan verschijnt vrij lang het zandlopertje en plots schakeld het raboprog. zich uit.
Dit doet zich ook voor als ik acdSee 6.0 opstart, het verschijn even en is dan weg.
Wie weet hulp????
bvd
Harry
ps ik ben in de weer met een bankprog. van het Nibud, maar als ik die van de pc haal, werken de andere nog niet goed.

Geplaatst door paulmaster
Heb je heel toevallig een popup blocker op je computer staat??

Nee, geen popupkiller.
Als ik rabo transacties herstelklen doe, kan ik 1 keer kijken, zet ik het prog. uit en start hem weer op, geeft hij alleen weer de spaarrek. de andere 2 niet, schakelt prog uit.
??????

Geplaatst door l.slaats.
Belangrijke opties om een goede beveiligde lijn te verkrijgen en te behouden. Lees deze link eens door :)

https://www.rabobank.nl/info/execute/node?node_id=133551

*Zou ook je geschiedenis eens leeg maken.
*Temp-map ook.
*Cookies verwijderen.

Gedaan, geen verbetering.
Het euvel is begonnen, denk ik, toen ik een prog. van het Nibud gebuikte om gegevens te importeren, nadat ik ze geexpoteerd had via de raboprog.
Ik ben halverwege het installeren gestopt, maar dat moet kunnen.
Mijn oude acdSee 3.0 doet het wel.
bij het raboprog doet 1 rek het ook goed, alles ver eigenlijk, maar 2 rekeningen slaan op tilt.
soms kan ik ze oproepen als ik herstellen gebruik, maar als ik dAN HET WEER PROBEER SLUIT HIJ WEER AF.
????
alle hulp welkom
bij voorbaat dank aan iedereen

Dan vermoed ik dat die genoemde progjes de oorzaak hiervan zijn. Je kan dit uit proberen door ze te deinstalleren. Gaan dan na of je rabobankprogramma dan wel werkt. Klik je gewenste rekening aan en klik op "Overzicht tonen"

By the way, iets installeren en deze halverwege afbreken is niet echt aan te bevelen. Succes :)

Geplaatst door l.slaats.
Dan vermoed ik dat die genoemde progjes de oorzaak hiervan zijn. Je kan dit uit proberen door ze te deinstalleren. Gaan dan na of je rabobankprogramma dan wel werkt. Klik je gewenste rekening aan en klik op "Overzicht tonen"

By the way, iets installeren en deze halverwege afbreken is niet echt aan te bevelen. Succes :)

PROBLEEM OPGELOST....mijn dochter had onlangs de nieuwste uitvoering van messenger plus 246 geinstalleerd, deze bleek de boosdoener.

bedankt voor alle medewerking

Ok, probleem opgelosd :) Ben wel nieuwsgierig waarom die "messenger plus 246" dan het probleem was, heb je deze dan verwijderd? of kreeg je een foutmelding?

Geplaatst door l.slaats.
Ok, probleem opgelosd :) Ben wel nieuwsgierig waarom die "messenger plus 246" dan het probleem was, heb je deze dan verwijderd? of kreeg je een foutmelding?

Ik geloof dat het mess. plus 276 was,..
Ik had geen popupkiller, zodat ik ben gaan spitten in progs die ik niet kende of gebruikte, en zo kwam ik in de map terecht van mijn dochter, waarbij ik kon zien dat dit prog. 7 jan geinstalleerd was.
Bij eerdere navraag aan mijn dochter zei deze dat ze geen progs geinstalleerd had. Als ze het wel doet moet ze het zeggen, daar anders iets mis kan gaan en ik met de gebakken peren zit. Ze zei dus van niet, bang dat hij er weer af moest.
Met het verwijderen van het prog. doet alles het weer goed. Dus het moet er wel aan gelegen hebben, vraag me niet waarom. ik blij, maar kan je dus niet echt helpen. groetjes en bedankt voor de steun.
Harry Iwema

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan