Rabobank site kan niet geopend worden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Al Capino

Gebruiker
Lid geworden
27 jul 2003
Berichten
110
Ik kan de rabobanksite niet openen.

Als ik de rabobank site wil openen, dan gaat de statusbalk onderin IE6 met SP1 tergend traag en laat niks zien.

Vreemd genoeg gebeurd dit ook onder Opera.
Als ik een andere Windows XP Pro opstart, dan werkt het wel weer, maar dan moet ik continu switchen van OS en dat is ook niet de bedoeling. :confused:

Heb ook gechecked met een geupdate, nieuwste versie van ad-aware en spybot S&D. Helemaal niets.

Denk zelf dat het niet alleen aan IE kan liggen aangezien Opera er ook last van heeft.

Weet iemand de oplossing? Wil graag weer kunnen internetbankieren op mijn internet OS. :D
 
http://www.rabobank.nl/info/execute/node?node_id=247004
Hier gevonden: http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=136895&highlight=rabobank

Dit staat op de Rabo-site:

Ideale instellingen Microsoft Internet Explorer Versie 6.0 (Nederlands)

Welke browser-instellingen zijn nodig om optimaal te kunnen werken met Rabo Internetbankieren?

Antwoord
Start de browser op en kies in het menu [extra] voor [Internet-opties]. Volg de onderstaande stappen en start daarna de browser opnieuw op.

Tabblad Algemeen
Kies de knop [Instellingen] onder het kopje [Cookies verwijderen] en klik op OK. Kies de knop [Bestanden verwijderen] en klik na de selectie van ["Ook alle off line items verwijderen"] op OK. Kies de knop [Instellingen] onder het kopje [Tijdelijke Internet Bestanden]. Selecteer de optie [Bij elk bezoek aan een pagina]. Bevestig met [OK].

abblad Beveiliging
Selecteer als [Vertrouwde websites] en klik op de knop [websites]. Voeg via de knop toevoegen https://*.rabobank.nl toe.

Tabblad Privacy
Druk op de knop [Standaard].

Tabblad Inhoud
Onder het kopje [Internet restricties] mogen geen restricties ingeschakeld zijn. Hiervoor dient onder het kopje [Internet restricties] de linkerknop op [Inschakelen] te staan. Indien deze op [Uitschakelen] staat, dan dient u dit te wijzigen door erop te klikken. Mocht er gevraagd worden om een Supervisor-wachtwoord dan kunt u hier het gevraagde wachtwoord ingeven of op OK klikken indien u nooit een wachtwoord heeft ingegeven. Heeft u hier echter ooit een wachtwoord opgegeven en u weet het wachtwoord niet meer, dan dient u hierover contact op te nemen met de helpdesk van Microsoft (tel: 020-5001005).

Tabblad Verbindingen
Hier moet uw standaardprovider geselecteerd staan.

Kies [Instellingen] bij het kopje [Inbelinstellingen].
Als de optie [Proxyserver gebruiken] geselecteerd is, kan dat problemen opleveren voor Rabo Internetbankieren. Indien dat het geval is en u gebruik maakt van een proxyserver, neem dan contact op met de helpdesk.

Tabblad Geavanceerd
Selecteer de optie [Gecodeerde pagina's niet op schijf opslaan] onder het kopje [Beveiliging].
Selecteer de opties [SSL 2.0 gebruiken en SSL 3.0 gebruiken] onder het kopje [Beveiliging].
Selecteer de optie [Java JIT-Compiler ingeschakeld] onder het kopje [Java VM] en deselecteer de andere Java-opties.
Bevestig met [OK].
 
Laatst bewerkt:
Bedankt voor jullie reactie! :)

Het heeft helaas niets geholpen. :(

Virtual machine heb ik al als nieuwste versie, staat aan en is met de site van java gechecked. Was goed.
Met jouw site komt er niets, maar ik zie staan dat het om microsoft VM gaat en die heb ik niet. Altijd ook met JAVA gedaan en nooit problemen. Op de XP waar het wel werkt heb ik bovenstaande stappen niet hoeven te doen.

Op de rabobank site kom ik niet eens, dus link werkt bij mij niet (bovenste) en de helpmij link heb ik ook al gezien. Ik heb geen rabobank software en in die vraag komt de gebruiker tenminste nog op de site en ik nog niet eens.....:confused:

Evenwel bedankt voor jullie aangedragen oplossingen!

:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan